اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620120675797

افزایش 147 درصدی کشفیات موادمخدر

کد: 13950620120675797

http://goo.gl/LWouY1

، تهران , (اخبار رسمی): مبارزه با موادمخدر از دغدغه ها و اولویت های کاری ناجا است.

افزایش 147 درصدی کشفیات موادمخدر

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردارعلیرضا مظاهری،فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی در جمع کارکنان انتظامی با بیان اینکه امنیت یک مقوله اجتماعی است، با اشاره به افزایش 147 درصدی کشفیات موادمخدر گفت: نیروی انتظامی به تنهایی وظیفه برقراری امنیت در جامعه را ندارد بلکه مردم تأمین کننده امنیت پایدار در جامعه هستند.

این مقام ارشد انتظامی در استان، نیروی انتظامی را متعلق به مردم دانست و اف: نیروی ازودنتظامی متعلق به گروه یا حزب خاصی نیست بلکه به مردم، نظام و شهداء تعلق دارد.

سردار مظاهری با بیان اینکه اعتیاد به موادمخدر سرمنشأ هر جرمی است، خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی مغایر سیاست های استکبار جهانی بوده لذا آنان با مبتلا کردن جوانان به موادمخدر این بلای خانمان سوز در صدد ضربه زدن به کشور هستند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه مبارزه با موادمخدر از دغدغه ها و اولویت های کاری ناجا است، اظهار داشت: نیروی انتظامی شهدای زیادی را در رابطه با مبارزه با موادمخدر تقدیم کرده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به کشف 916 کیلوگرم انواع موادمخدر و افزایش 147 درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون، تصریح کرد: در زمینه مبارزه با موادمخدر و اعتیاد، مقابله به تنهایی موثر نیست بلکه پیشگیری مهم تر است.

وی با بیان اینکه علیرغم تلاش ها و برخوردهای زیادی که در زمینه مبارزه با موادمخدر شده همچنان این موضوع  تهدید کننده است، تصریح کرد: علاوه بر نیروی انتظامی، خانواده ها، مجامع علمی، علما و آموزش و پرورش نیز نقش بسزایی در زمینه مبارزه و پیشگیری از اعتیاد جوانان به موادمخدر در جامعه دارند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی پیشگیری را مهم تر از مقابله با اعتیاد به موادمخدر دانست و گفت: نیروی انتظامی علاوه بر مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر با برگزاری کلاس های آموزشی و آگاه سازی، توزیع بروشورها، ارتباط با رسانه ها بخصوص صدا و سیما و ایجاد مرکز بازپروری در این زمینه فعالیت دارد.

سردارمظاهری همچنین بیکاری، مشکلات اقتصادی، عدم کنترل جوانان از طریق خانواده ها را از عوامل اصلی اعتیاد جوانان به موادمخدر دانست

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون