اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621120886033

با فراهم شدن شرایط لازم

پادگان نیروی هوایی به فضای سبزتبدیل می شود

کد: 13950621120886033

http://goo.gl/1wjXDe

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 12 تهران گفت: در حال حاضر اقدامات لازم برای اینکه این محیط تبدیل به بوستان شود، ایجاد شده به طوری که دیوارها تخریب و نرده هایی توسط مجموعه نیروی هوایی اطراف آن نصب کرده شده است.

پادگان نیروی هوایی به فضای سبزتبدیل می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، هادی ذاکری با اشاره به اینکه نزدیک به دو هکتار فضای سبز در پادگان نیروی هوایی اآماده است، اذعان کرد: تاکنون وسایل بازی کودکان و دو ست ورزشی نصب شده است اما چون محیط نظامی است باید ملاحظاتی صورت گیرد و برای اینکه مردم چگونه از آن استفاده کنند، باید تعیین تکلیف شود.
شهردار منطقه 13 با تاکید بر اینکه همه مراحل مقدماتی این پروژه انجام شده است، ابراز امیدواری کرد که به زودی کلنگ ساخت بوستان محله شورا زده شود چرا که تا پیش از این این فضا، کارخانه جورابفابی بوده است و سال ها مردم تنها دیوارهای بلند این کارخانه می دیدند.
وی با اعلام که توافقات و موضوعات جاری در مورد این پوژه صورت گرفته است، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم تا پایان شهریور بوستان شهدای محله شورا را در اختیار مردم این منطقه قرار دهیم.
شهردار منطقه 13 همچنین با اشاره به بافت فرسوده در منطقه 13 اظهار کرد: بافت فرسوده در سطح منطقه کم تر از 10 درصد کل منطقه است و امتیازی که شهرداری برای نوسازی بافت فرسوده داده این است که هیچ گونه عوارضی را در رابطه با ساخت و ساز بافت فرسوده نمی گیرد.
ذاکری با اشاره به این که عمده بافت فرسوده در ناحیه یک است، افزود: ساخت و سازدر بافت فرسوده مشمول عوارض نمی شود و البته با احداث بزگراه امام علی (ع) بخشی از بافت فرسوده خریداری شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه