اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621120906033

به منظور گسترش همکاری های مشترک

توافق نامه همکاری تهران و بلگراد امضا شد

کد: 13950621120906033

http://goo.gl/3gVfNx

، تهران , (اخبار رسمی): آیین امضای توافق نامه همکاری های تهران و بلگراد در برج میلاد و با حضور شهردار تهران و بلگراد به امضا رسید

توافق نامه همکاری تهران و بلگراد امضا شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری تهران ، سینیشا مالی شهردار بلگراد پیش از امضای این قرار داد امضای تفاهم نامه همکاری با کلانشهر تهران را یک افتخار عنوان کرد و گفت:  در چند روز گذشته فرصت شد تا مهمان نوازی به سبک ایرانی را مشاهده کنیم و از نزدیک با پروژه های بزرگ تهران آشنا شویم.

شهردار بلگراد با اشاره به اهمیت امضای اولین قرار داد همکاری  تهران و بلگراد گفت: هرچند از جغرافیایی این دوشهر از هم فاصله دارند اما این توافق نامه همکاری فرصت خوبی است تا از نظر ورزشی، فرهنگی، آموزشی به یکدیگر نزدیک شویم.

وی با ابراز خرسندی از این که در مترو تهران حضور پیدا کرده است گفت: امروز فرصتی شد تا راننده قطار مترو باشم و چیزی که مرا تحت تاثیر قرار داده این است که همه این پروژه ها در تهران حاصل دست جوانان ایرانی است.

شهردار بلگراد از  قالیباف دعوت کرد تا برای بازدید به بلگراد سفر کند و ابراز امیدواری  کرد تا قرارداد خواهر خواندگی تهران و بلگراد امضا شود.

وی افزود: امیدوریم این قرار داد فرصتی فراهم کند تا از دانش و تجربه ایرانی استفاده کنیم.

تفاهم نامه امضا شده بین دو شهر تهران و بلگراد با هدف ایجاد توسعه و روابط دو جانبه در زمینه فرهنگی، اجتماعی ، فنی، اقتصادی تنظیم شده است و دارای 4 سند مبادلات فرهنگی، آموزشی، ورزشی  و توسعه زیر ساخت های شهری است.

گفتنی است این سند به موضوعات خدمات شهری، حمل و نقل عمومی ، توسعه پایدار و محیط زیست و شهر هوشمند الکترونیک توجه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه