اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621121116033

جشنواره تفریحی ، ورزشی بومی و محلی در منطقه2

کد: 13950621121116033

http://goo.gl/4ll8NU

، تهران , (اخبار رسمی): معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه دو از برگزاری جشنواره تفریحی ، ورزشی بومی و محلی در بوستان گفتگو خبرداد.

جشنواره تفریحی ، ورزشی بومی و محلی در منطقه2

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه دو ،" هادی حسین زاده" با اعلام این خبر گفت : این جشنواره با توجه به برگزاری نمایشگاه حمایت از تولید ملی و زنان در نمایشگاه های دائمی شهرداری تهران در بوستان گفتگو آغاز به کار نموده است و تاپنجشنبه 95/6/26 بمدت 8 روز از ساعت 10 صبح تا 22 شب برگزار می شود .

وی افزود : در این جشنواره برنامه های مختلفی برای کوکان از جمله ترامبولین ، غرفه شن بازی ، غرفه گریم و نقاشی روی دیوار با موضوع آسمان آبی، زمین پاک ،استخر ماهی گیری ،استخر توپ و کار ویژه بازیهای فکری با درب بطریهای رنگارنگ قابل بازیافت ، بازیهای کودکان ،بازیهای رایانه ای ، مارو پله ، فوتبال دستی ، سرسره بادی و چادر بازیهای بومی محلی برپا خواهد و میزبان شهروندان تهرانی خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه