اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621121156033

همزمان با عید سعید قربان

پیمایش رینگ بوستان بزرگ ولایت با دوچرخه

کد: 13950621121156033

http://goo.gl/TRz1AK

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با عید سعید قربان همایش دوچرخه سواری با حضور شهروندان منطقه 19 در بوستان بزرگ ولایت برگزار می شود.

پیمایش رینگ بوستان بزرگ ولایت با دوچرخه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل وترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: این همایش در راستای ارتقاء فرهنگ دوچرخه سواری و گسترش فرهنگ حمل و نقل پاک ویژه آقایان همزمان با عید سعید قربان در  روزدوشنبه 22 شهریور  برگزار می شود.

به گفته وی این همایش مسیری به مسافت حدودی 2 کیلومتر از درب شماره دو بوستان تا شهربانو (و 2 کیلومتر بازگشت مسیر) را شامل می شود و شهروندان  می توانند جهت شرکت در همایش از ساعت 8  به محل همایش در بوستان بزرگ ولایت مراجعه کنند.

 مرآتی خاطرنشان کرد: طی همایش غرفه ای به منظور ارائه آموزشهایی درخصوص قوانین خط سفید با هدف تحقق اهداف کمپین آسمان آبی زمین پاک به شرکت کنندگان مستقر خواهد شد. ضمن اینکه برنامه تئاتر نمایشی مرتبط با موضوعات ترافیکی اجرا می شود.

این مسئول افزود:  طی همایش که تا ساعت 12 ادامه دارد، آثار ترافیکی در قالب برگزاری نمایشگاهی ارائه می شود و در پایان همایش نیز به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا می شود.

براساس این گزارش به منظور برگزاری این همایش هماهنگی های لازم با اداره ورزش معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه،  نواحی، پلیس راهور، کلانتری 152 خانی آباد نو و آتش نشانی انجام شده است.

گفتنی است در راستای تداوم فرهنگ استفاده از دوچرخه، جمعه پایانی هرماه نیز میزبان شهروندان در همایش دوچرخه سواری خواهد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه