اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621121186033

در آستانه عید سعید قربان برگزار می شود

مراسم "سجده عشق" در مساجد منطقه 15

کد: 13950621121186033

http://goo.gl/xnGnN0

، تهران , (اخبار رسمی): علی اکبرانجمنی شهردار منطقه 15 از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی در سرای محلات و مساجد منطقه به مناسبت عید سعید قربان خبر داد.

مراسم "سجده عشق" در مساجد منطقه 15

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15،   انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا مراسم دعا و نیایش روز عرفه تحت عنوان "سجده عشق" از سوی ادارات اجتماعی و فرهنگی نواحی هشتگانه و با همکاری مدیران محلات روز یکشنبه 21 شهریور در مساجد، مصلی ها و سرای محلات منطقه برگزار می شود.
وی در ادامه به برپایی ایستگاههای فرهنگی همزمان با روز عید قربان در حاشیه دو مرکز عرضه بهداشتی دام منطقه اشاره کرد و یادآور شد: در این ایستگاهها ضمن استقرار غرفه های سلامت، ورزش و نقاشی کودک با برپایی  استیج؛ برنامه های شادی برای مراجعه کنندگان برگزار و مسابقات فرهنگی برای حاضرین اجرا می شود.
شهردار منطقه یادآور شد: ایستگاهها در بزرگراه امام رضا(ع)، گردنه تنباکویی جنب عرضه دام ثابت و بوستان آزادگان، بزرگراه آزادگان جنب عرضه دام موقت منطقه فعال شده و با پیش بینی برنامه هایی نظیر تاتر و ...به اجرای برنامه های شاد برای مراجعین می پردازد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: جشن "طلیعه بندگی" نیز به مناسبت عید سعید قربان در سرای محلات منطقه از سوی مدیران اجتماعی نواحی هشتگانه و با هماهنگی مدیران محلات برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه