اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621121226033

همزمان با عید سعید قربان در شمال شرق تهران برپا می شود

برپایی جنگ شادی و بازارچه خیریه

کد: 13950621121226033

http://goo.gl/MwQ158

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با عید سعید قربان ، سامانه ی نشاط شهرداری منطقه 3 با اجرای برنامه های شاد و آموزشی در بلوار میرداماد پذیرای شهروندان است .

برپایی جنگ شادی و بازارچه ی خیریه

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت : سامانه ی نشاط همزمان با روز عید سعید قربان و با بیش از  7 غرفه آموزشی و سرگرمی ، اجرای برنامه های شاد و برپایی بازارچه های خیریه از ساعت 8 صبح تا 15 بعد ازظهر در خدمت شهروندان است.

  وی در ادامه تصریح کرد: اجرای گروه نمایشی ،مسابقات فرهنگی ،تواشیح ،ایستگاه سلامت شامل تست قند خون و فشار خون ،ایستگاه ورزشی شامل دارت ،پینگ پنگ و فوتبال دستی ، مشاوره ی مذهبی ،آموزش های شهروندی ،غرفه ی بازی کودکان ،بازارچه ی خیریه محصولات زنان سرپرست خانوار و توانمندسازی بانوان از جمله غرفه های حاضر در این سامانه هستند.

وی همچنین از حضور موسسات خیریه سمر ،فرهاد و سرای احسان و مرکز نگهداری و توانمندسازی بیماران روانی مزمن و پذیرایی از شهروندان خبر داد.

پیرهادی یاد آور شد : از سوی دیگر غرفه های  عرضه ی دام به شهروندان پیش بینی شده است و دام ها ی خریداری شده به روش اسلامی ذبح و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: خودروهای اورژانس ،آتش نشانی و پایگاه اطلاع رسانی کنترل و مبارزه به جانوران موذی نیز در ایستگاه مستقر می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه