اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621121256033

از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 برای اولین سال برپا می شود

فرهنگسرای قربان تا غدیر در فرودگاه مهرآباد

کد: 13950621121256033

http://goo.gl/mJaGRi

، تهران , (اخبار رسمی): فرهنگسرای « قربان تا غدیر » از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 برای اولین سال از 21 تا 30 شهریور ماه در فرودگاه مهرآباد تهران برپا می شود

فرهنگسرای "قربان تا غدیر" در فرودگاه مهرآباد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 و فرهنگسرای رویش، معصومه سادات عمارتی مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 درباره برپایی فرهنگسرای قربان تا غدیر گفت : همزمان با آغاز اعیاد قربان تا غدیر در دهه ی ولایت  مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 و فرهنگسرای رویش،  با هدف تعمیق ارتباط با امامت و ولایت ، تبلیغ و ترویج حماسه غدیر، توجه دادن افکار مسلمانان به ضرورت نهادینه شدن پیام غدیر در امور زندگی، ایجاد وحدت و همدلی بین مسلمانان، فرهنگسرای قربان تا غدیر را در فرودگاه مهرآباد برای ارائه خدمات فرهنگی در محل پاویون دولت(تشریفات) برپا می کند.

وی افزود: تقویت هویت دین، گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی) رسول اکرم صلوات الله علیه ، ائمه هدی علیهم السلام ، بزرگان و علمای اسلام ( و... از دیگر اهداف برپایی فرهنگسرای « قربان تا غدیر »  است.

عمارتی در پایان اظهار داشت: این برنامه به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فرهنگسرای رویش با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9، حفاظت سپاه فرودگاه، مدیریت شرکت فرودگاه مهرآباد برگزار می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن: 66688553 فرهنگسرای رویش تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه