اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621121325070

تحقیق مردم شناسی در کهریزک

کد: 13950621121325070

http://goo.gl/PGly60

، تهران , (اخبار رسمی): محقق رشته مردم شناسی در آسایشگاه خیریه کهریزک روابط حوزه فرهنگ انسانی را بررسی می کند.

تحقیق مردم شناسی در کهریزک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، سودابه ایمان طلب ،مردم شناس ایرانی که در کشور دانمارک ساکن  است برای تحقیقات خود به ایران آمد و این مرکز را بعنوان مکانی برای تحقیق انتخاب کرد.

هدف از تحقیق در زمینه مردم‌شناسی ، مشاهده جوامع برای شناخت «واقعیت ‌های اجتماعی» و ثبت و ضبط بر اساس تحقیقات است تا با استفاده از این علم به کنترل روابط پایدار بین نمودهای حوزه فرهنگ انسانی یا جامعه بشری  است بر این اساس سودابه ایمان طلب برای بررسی و تطبیق شرایط زندگی معلولان آسایشگاه به کهریزک آمدند. و به بازدید از تمامی مراکز پرداختند و برای تحقیقات بیشتر و همکاری در خصوص چیدمان فضای زندگی مددجویان و درمان آنها ، بیشتر به این مرکز بیایند و فرهنگ زندگی موازی انسانهای معلول با انسان سالم را محقق نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان