اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621121535424

مشارکت در بازسازی عتبات از طریق تلفن همراه

کد: 13950621121535424

http://goo.gl/Q5ptZ2

، تهران , (اخبار رسمی): ایرانسل از امکان پرداخت نذورات نقدی برای بازسازی عتبات عالیات از طریق تلفن همراه خبر داد.

مشارکت در بازسازی عتبات از طریق تلفن همراه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ تشیع و به منظور تسهیل روند مشارکت در پروژه بازسازی عتبات عالیات روشی ساده و مطمئن را برای شرکت در این امر خیر در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

مشترکان ایرانسل می‌توانند با پرداخت مبلغ مورد نظر خود از طریق پیامک یا کدهای دستوری در پروژه عظیم بازسازی عتبات عالیات مشارکت کنند و از اجر معنوی آن برخوردار شوند.
بر این اساس تمامی مشترکان ایرانسل می‌توانند نذورات نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری *359*1# و یا با ارسال رایگان عدد 1 به شماره 359 و انتخاب مبلغ دلخواه، (1000، 2000 و یا 5000 ریال به صورت هفتگی) پرداخت کنند.
مبلغ مورد نظر پس از تایید توسط مشترک، از اعتبار ریالی سیم‌کارت مشترکان اعتباری کسر می‌شود. مشترکان دائمی نیز مبلغ اهدا شده را در صورت‌حساب دوره بعدی خود مشاهده خواهند کرد. مبلغ جمع‌آوری شده، در اختیار ستاد بازسازی عتبات عالیات برای هزینه‌کرد در این پروژه عظیم قرار می‌گیرد.
علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به وب‌سایت ایرانسل مراجعه کنند.
ایرانسل همچنین مسابقه مردمی ارائه ایده و طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی مرتبط با اربعین حسینی (ع) را برگزار کرده است.
این مسابقه با هدف بسترسازی جهت توسعه ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی به زائران و مجاوران و تسهیل زیارت کربلای معلی در ایام اربعین حسینی(ع) و رفع نیازهای شرکت‌کنندگان در این گردهمایی بزرگ مذهبی برگزار شده و علاقمندان می‌توانند تا تاریخ 22 شهریور 95 همزمان با عید سعید قربان، با مراجعه به وب‌سایت ایرانسل به نشانی arbaeen.irancell.ir ایده‌های خود را ثبت کنند و علاوه بر همراهی با این حرکت میلیونی، در صورت قرار گرفتن بین پنج ایده برتر، از حمایت ویژه ایرانسل در بهره‌برداری از ایده‌های خود برخوردار شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول سال‌های فعالیت خود با تلاش روزافزون در جهت ارتقای زیرساخت‌های خود، موفق به کسب مجوزهای زیر از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است. ایرانسل هم اکنون سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]