اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621121905831

برگزاری کارگاه اکتشاف تیپ های کانساری

کد: 13950621121905831

http://goo.gl/j0W9dI

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین کارگاه آموزشی بین المللی اکتشاف تیپ های کانساری در منطقه خاورمیانه از 10 تا 16 مهر امسال باحضور استادان برجسته بین المللی در ایران برگزار می شود.

برگزاری کارگاه اکتشاف تیپ های کانساری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)،‌ مدیر آموزش، پژوهش و فناوری این سازمان با اعلام خبر فوق افزود: این دوره آموزشی با هدف ارتقای دانش فنی کارشناسان در حوزه معادن و صنایع معدنی کشور و آشنایی آنها با مباحث روز دنیا به همت یک شرکت خصوصی و حمایت ایمیدرو در پنج شاخه مهم اکتشافی برگزار می شود.

شمس الدین سیاسی راد افزود: چهار استاد برجسته در سطح بین المللی به صورت تئوری و عملی در این دوره آموزشی را تدریس می کنند که به عنوان مشاوران اکتشافات معدنی بزرگترین شرکت های معدنی همچون ریوتینتو، واله، بریک گلد و ... فعالیت دارند.
به گفته وی، پروفسور ریچاردگلدفارب، پروفسور جرمی ریچاردز، پروفسور دیوید هیوستون و پروفسور دیوید لیچ استادان این دوره آموزشی هستند که به ترتیب کانسارهای طلای کوهزایی، مس پورفیری و طلای اپی ترمال، سولفید توده ای و سرب و روی تیپ می سی سی پی را از تاریخ 10 تا 14 مهرماه تدریس خواهند کرد. 
سیاسی راد همچنین گفت: در پایان دوره تئوری، کلاس عملی در قالب بازدید از معادن طلای موته گلپایگان، مس پورفیری کهنگ، سرب و روی کوشک و سرب و روی ایرانکوه در تاریخ 15 تا 16 مهرماه برگزار خواهد شد.  
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر ازجزییات این دوره آموزشی و شرایط ثبت نام می توانند به تارنمای شرکت سامانه کانسار به نشانیwww.samanehkansar.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایمیدرو

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بموجب ماده 6 قانون تاسیس وزارت صنایع و معادن مصوب 1379/10/6 مجلس شورای اسلامی و تبصره ذیل ماده مذکور به منظور بررسی، تهیه و اجرای طرحهای احداث، توسعه، تجهیز و نوسازی صنایع تولیدی متالوژی، استخراج و فرآوری مواد معدنی و اجرای طرحهای اکتشافی تشکیل گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش