اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621122046033

برکزاری همایش خانواده موفق در تهران

کد: 13950621122046033

http://goo.gl/Xm5u8T

، تهران , (اخبار رسمی): معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 14 شهرداری تهران ازبرگزاری همایش خانواده موفق دردارالمومنین تهران خبرداد.

همایش خانواده موفق در دارالمومنین تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدحسن ذیبخش با اعلام این خبر اظهار داشت: همایش خانواده موفق درسالن اجتماعات شهرداری ناحیه یک منطقه برگزارمی شود.

 وی با بیان اینکه خانواده رکن اصلی جامعه است اگر خانواده اصلاح و تربیت شود جامعه نیز اصلاح و تربیت می‌شود ادامه داد: حفظ ارزش‌های خانواده برای مدیریت شهری از لحاظ شرعی و دینی بسیار ارزشمند است از این‌رو تربیت فرزندان از اهمیت خاصی برخوردار است

ذیبخش در پایان با بیان اینکه خانواده پیکر اجتماع است، و راه سعادت و به کمال رساندن آن تربیت صحیح فرزندان است، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد می‌توان با تربیت صحیح فرزندان در آینده جامعه‌ای پیشرفته و عاری از مشکلات خانوادگی داشته باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه