اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621122096033

با حضور شهردار تهران در منطقه 14؛

80 پروژه عمران شهری به بهره برداری رسید

کد: 13950621122096033

http://goo.gl/CHHgX2

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با فرا رسیدن عید قربان طی مراسمی با حضور دکتر قالیباف شهردار تهران، اعضای شورای شهر، شورا یاران و شماری از شهروندان 80 پروژه عمرانی در منطقه 14 به بهره برداری رسید.

80 پروژه عمران شهری به بهره برداری رسید

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران،  فرهود حمیدی شهردار منطقه 14 تهران در این مراسم  با اشاره به تلاش مدیریت شهری  برای عملی کردن شعار محوری  مقام معظم رهبری  مبنی بر اقتصاد مقاومتی  و اقدام عمل گفت: در سال های گذشته ده ها پروژه در راستایی استاندارد سازی  فضای زیست شهری  و رفع محرومیت ها و کاستی ها در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار گرفت به طوری  که با بهره برداری از 80 پروژه ترافیکی، حمل ونقل، فرهنگی و اجتماعی ، عمرانی  و خدماتی  تمامی پروژه های  نیمه تمام به اتمام رسیده اند.

شهردار منطقه 14 با اشاره به این که ارتقای سطح کمی  و کیفی خدمات شهری، سطح انتظارات شهروندان را  از مدیریت شهری  افزایش می دهد در این باره اظهار کرد:یکی از نیازهای  پایدار منطقه 14 بحث برخورد داری  از شبکه حمل و نقل مناسب و استاندارد و مدیریت ترافیک بود که در این راستا 44 پروژه عمرانی  وترافیکی اجرا شده است.

حمیدی تملک 7هزارو 629 متر مربع اراضی در منطقه 14 به منظور ساخت هشت ایستگاه در دو خط 6و7 مترو را از اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و افزود: دو کیلومتر از خط 6 مترو در منطقه 14 قرار دارد به طوری  که 4 ایستگاه از طولانی  ترین خط مترو در این منطقه به مردم خدمت رسانی  می کند.

وی  اظهار کرد: 4 ایستگاه از 21 ایستگاه خط 7 مترو نیز در منطقه 4 به بهره برداری  می رسد و این درحالی است که 5 ایستگاه نیز در خط 4 افتتاح و به مردم خدمت رسانی می کند به طوری در مجموع 13 ایستگاه در منطقه مترو  14 به بهره برداری  می رسد.

حمیدی افزود: ساخت،  توسعه ، بازسازی  و تجهیز مجتمع کار آفرینی بهاران ، راه اندازی  دار القران، تملک و تجهیبز سرای  محله شیوا و ساخت تجهیز مقبره الشهدای خیابان شهید فهمیده در کنار تجهیز مقبره شهدای  بوستان نارنج و زیتون از اقدامات صورت گرفته در جهت محدودیت زدایی در این منطقه بوده است. 

به گفته شهدا درشهردار منطقه 14 ساخت مجموعه شهربانو با نام شهید علی  مرادیان و احداث پمپ بنزین واقع در بزرگراه امام علی  از مهمترین پروژه های  است که در مجموع در قالب 80 پروژه برای  آن ها 300 میلیارد تومان هزینه شده است.

افتتاح 300 پروژه در 10 سال اخیر
حمیدی با تاکید براقدامات شهرداری منطقه 14 طی سال های  84 تا 94 اظهار کرد: در 10 سال گذشته در راستای  کاهش  فاصله جنوب تا شمال شهر اقدامات موثری از سوی  مدیریت شهری  صورت گرفته آنچنان که بالاترین حجم اعتبارات به مناطق جنوبی  اختصاص  پیدا کرده به طوری  که در این 10 سال 300 پروژه در این منطقه بهره برداری  شده است.

وی رفع معارض 998 پلاک در بزرگراه امام علی که 4 کیلومتر آن در منطقه 14 قرار دارد را از دیگر اقدامات مهم برشمرد.

به گفته شهردار منطقه 14 در حال حاضر هیچ پروژه نیمه تمامی در منطقه 14 وجود ندارد و این درحالی است که شهرداری منطقه 14 موفق شده در پایش طرح تفصیلی علاوه بر خیابان پیروزی  به عنوان محور تجاری، خیابان های  17شهریور، خاوران، نبرد و ربذه را به محور تجاری در طرح تفصیلی قرار دهد که این مهم تحولایات اساس را برای منطقه به ارمغان  می اورد.

شهردار منطقه 14 طرح های  تعریض اتوبان  بسیج و جمع آوری آب های سطحی در منطقه تا پایان سال اجلاس محل اسکان کارگران شهری  و ایجاد نهر به طول 18 هزار متر برای جمع اوری  اب های سطحی  را از اقدامات پیش رو در نیمه دوم امسال عنوان کرد.

وی  افزود : در نیمه اول سال 96 کار جمع آوری آب های سطحی با انجام پروژه، پیروزی، خاوران ، بزرگراه امام علی  و اراضی قصر فیروزه به اتمام می رسد و از 3 دستگاه پل مکانیزه نیز بهره برداری  می شود.

وی بازسازی  سرای  محله دولاب و تاکسیرانی را از دیگر اقدامات سال آینده برشمرد و گفت: 20 هزار متر مربع از تملکات خطوط مترو در اختیار شهرداری که قرار است به سرانه های  خدماتی  از جمله فروشگاه زنجیره ای  پارکینگ و فضای سبز تبدیل شود .

 شهردار منطقه 14 از تجمیع 27 واحد دانشگاهی ، دانشگاه ازاد اسلامی واحد جنوب در 15 هزار متر مربع از اراضی بی دفاع منطقه طی سال اینده خبر داد و گفت: با حضور 45 هزار دانشجو تاثیرات مثبتی را در منطقه شاهد خواهیم بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه