اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621122136217

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن عنوان کرد

تبدیل یک موسسه اعتباری به بانک

کد: 13950621122136217

http://goo.gl/3olsvB

، تهران , (اخبار رسمی): روسای شعب همچون مدیرعامل یک بانک کوچک هستند و هر شعبه باید نسبت به درآمد و هزینه حساس و بازاریابی و توسعه بازار را در دستور کارش باشد.

تبدیل یک موسسه اعتباری به بانک

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، محمدابراهیم پورزرندی مدیرعامل این موسسه اعتباری در جلسه ای با حضور مدیران امور بانکی، منطقه یک و روسای شعب تهران از دریافت موافقت اصولی برای تکمیل زنجیره ارزش خدمات مالی خبرداد و افزود: با تلاش کارکنان صف و ستاد، پتانسیل و ظرفیتی که در مجموعه وجود دارد شکی نیست به چشم‌انداز مورد انتظار در آینده‌ای نزدیک به زودی دست خواهیم یافت.

وی با اشاره به شرایط حاضر و تبدیل شدن تعاونی به موسسه اعتباری یکی از ملزومات آغاز این حرکت را تشکیل کمیته انحلال و تأسیس موسسه دانست و افزود: چشم انداز نهایی تبدیل موسسه به بانک ثامن است.

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن با بیان اینکه تأسیس موسسه در چارچوب ضوابط بانک مرکزی در حال شکل‌گیری است، در ادامه گفت: در بحث رقابت و بانکداری الکترونیک در حال حاضر برخی از امکانات از جمله اتصال به شبکه شتاب در اختیار ما نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مؤسسه اعتباری ثامن

موسسه اعتباری ثامن به عنوان یکی از نهاد های پولی و بانکی کشور در تیر ماه سال1376 به همت جمعی از علاقه مندان به توسعه اقتصاد غیر دولتی با هدف خدمت رسانی به آحاد مردم و ارائه خدمات مالی واعتباری فعالیت خود را با توجه به موافقتنامه تشکیل شماره 12050/35 کد 3463وزارت تعاون و با اتکا به بیانات مقام عظمای ولایت آغاز کرد.(افتتاح رسمی موسسه اعتباری ثامن در هجدهم دی ماه 1376 است).

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه