اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705138296217

با اعلام هیات مدیره

قوامی فر به ثامن رفت

کد: 13950705138296217

https://goo.gl/tpLP4A

، تهران , (اخبار رسمی): قوامی فر به‌عنوان معاون امور بانکی موسسه "ثامن" منصوب شد.

قوامی فر

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، مراسم تودیع و معارفه معاونت امور بانکی، موسسه اعتباری ثامن با حضور مدیرعامل، قائم‌مقام معاونان و تمامی مدیران صف و ستاد برگزار شد.

با صدور حکمی از سوی محمدابراهیم پورزرندی مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن، عبدالکریم قوامی فر به‌عنوان معاون امور بانکی منصوب و از تلاش‌های اسماعیل حیدرزاده معاون پیشین تشکر و قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن در جمع معاونین و مدیران ستادی و مدیران حوزه‌ها با تشکر از زحمات معاون پیشین امور بانکی عبدالکریم قوامی فر را به‌عنوان معاون جدید معرفی و اعلام کرد: تغییرات متناسب با ساختار جدید بانکی است و هدف تقویت مناطق و حوزه ها است و در این مسیر باید تلاش بیشتری برای رسیدن به اهداف مجموعه داشت که با همیاری همکاران در صف و ستاد اجرایی می شود.

وی با اعلام اینکه معاون جدید امور بانکی صاحب ایده و فکری نو است، اضافه کرد: معاون جدید امور سابقه درخشانی در حوزه بانکی دارد و فردی است که تغییرات جدید در ساختار موسسه با توجه به شرایط موجود اقتصادی کشور برای ثامن رقم می‌زند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مؤسسه اعتباری ثامن

موسسه اعتباری ثامن به عنوان یکی از نهاد های پولی و بانکی کشور در تیر ماه سال1376 به همت جمعی از علاقه مندان به توسعه اقتصاد غیر دولتی با هدف خدمت رسانی به آحاد مردم و ارائه خدمات مالی واعتباری فعالیت خود را با توجه به موافقتنامه تشکیل شماره 12050/35 کد 3463وزارت تعاون و با اتکا به بیانات مقام عظمای ولایت آغاز کرد.(افتتاح رسمی موسسه اعتباری ثامن در هجدهم دی ماه 1376 است).

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه