اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621122226217

در بازدید مدیرعامل موسسه ثامن مطرح شد

تأمین مالی "ثامن سازه" ابزار نوین بانکداری

کد: 13950621122226217

http://goo.gl/NPX8DY

، تهران , (اخبار رسمی): از ابزارهای نوین همچون صندوق زمین و ساختمان، انتشار صکوک و اوراق مشارکت و صندوق پروژه در تامین مالی پروژه‌ها استفاده می شود.

موسسه ثامن

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، محمدابراهیم پورزرندی در جمع اعضای هیئت‌مدیره شرکت ثامن سازه عرش بابیان انتظارات موسسه ثامن از شرکت‌های زیرمجموعه اظهار داشت: ارزش‌آفرینی سودآوری و اجرای مأموریت‌های موسسه در راستای افزایش درآمد و کنترل هزینه‌ها در اولویت کاری مجموعه به عنوان یک بنگاه اقتصادی قرار گیرد.

وی از تشکیل کمیته‌ای به‌منظور انتخاب پروژه‌های شرکت ثامن سازه عرش و نحوی فعالیت آن خبر داد و گفت: ترکیب پروژه‌های شرکت ثامن سازه عرش قابل‌قبول است و باید دراین‌بین مدیریت بهره‌وری را در بعدهای مختلف مدنظر باشد.

پورزرندی افزود: با توجه به اینکه سهام موسسه پذیره نویسی شده، شرایط حساس‌تر از قبل است و واحدهای نظارتی همچون بانک مرکزی و سازمان بورس به‌صورت جدی فعالیت‌های ثامن را ارزیابی می‌کنند، لذا ضروری است به شرایط فعلی موسسه و شرکت توجه ویژه‌ای شود.

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن با اعلام اینکه بر اساس قوانین بانک مرکزی نباید وابستگی مالی شرکت در خصوص تسهیلات، تنها به موسسه ثامن باشد افزود: شرایط حال حاضر امروز شرکت‌ها باید به شکلی باشد که تمامی جوانب سود و زیان آن محاسبه شود تا بتوان انتظاراتی را که سهامداران دارند را محقق ساخت و پتانسیل های تامین مالی خارج از موسسه هم باید کمک گرفت تا به نتیجه‌ای بهتر رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مؤسسه اعتباری ثامن

موسسه اعتباری ثامن به عنوان یکی از نهاد های پولی و بانکی کشور در تیر ماه سال1376 به همت جمعی از علاقه مندان به توسعه اقتصاد غیر دولتی با هدف خدمت رسانی به آحاد مردم و ارائه خدمات مالی واعتباری فعالیت خود را با توجه به موافقتنامه تشکیل شماره 12050/35 کد 3463وزارت تعاون و با اتکا به بیانات مقام عظمای ولایت آغاز کرد.(افتتاح رسمی موسسه اعتباری ثامن در هجدهم دی ماه 1376 است).

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه