اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151056217

مشاورعالی مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن خبر داد

ارائه طرح های تسهیلاتی جدید

کد: 13950714151056217

https://goo.gl/S6hGuR

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به تغییر سیاست‌های بانک مرکزی، باید آئین‌نامه‌ های سازمان امکان طراحی، طرح های جدید انعطاف پذیر تسهیلاتی و سپرده‌ای را در چارچوب قوانین داشته باشد.

ثامن

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، فتحعلی خوشبین مشاور عالی مدیرعامل این موسسه اعتباری، با بیان اینکه در تدوین طرح‌ها باید محاسبات دقیق انجام شود تا میزان سود موسسه مشخص و مسیر سودهی مختل نشود، اظهار داشت: باید با نظرسنجی و بررسی‌ دقیق عملکرد و ماندگاری طرح‌های تسهیلاتی و سپرده‌ای میزان جذب منابع مشخص شود.

وی افزود: گزارش ماهانه میزان استقبال مشتریان و معوقات هر طرح را مشخص تا نسبت به آن تصمیم‌گیری بهتری ‌شود.

خوشبین یکی از ضروریات تدوین طرح‌ها را در نظر گرفتن محاسبه سپرده قانونی، هزینه سربار و پرسنلی دانست و بیان داشت: در تدوین طرح‌ها باید به دو مقوله ریسک نقدینگی و ریسک سود توجه شود.

مشاورعالی مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن در انتها خاطرنشان کرد: تعدد طرح های تسهیلات و سپرده ای در شبکه موجب سردرگمی کارکنان و مشتریان می‌شود.باید برای تضمین رشد مستمر تعدادی طرح با در نظر گرفتن بازارهای هدف تدوین و در سبد خدمات"ثامن" قرار داده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مؤسسه اعتباری ثامن

موسسه اعتباری ثامن به عنوان یکی از نهاد های پولی و بانکی کشور در تیر ماه سال1376 به همت جمعی از علاقه مندان به توسعه اقتصاد غیر دولتی با هدف خدمت رسانی به آحاد مردم و ارائه خدمات مالی واعتباری فعالیت خود را با توجه به موافقتنامه تشکیل شماره 12050/35 کد 3463وزارت تعاون و با اتکا به بیانات مقام عظمای ولایت آغاز کرد.(افتتاح رسمی موسسه اعتباری ثامن در هجدهم دی ماه 1376 است).

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه