اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624124796217

از سوی محمد ابراهیم پورزندی

مدیر روابط عمومی ثامن معرفی شد

کد: 13950624124796217

https://goo.gl/AF5Fuc

، تهران , (اخبار رسمی): با صدور حکمی از سوی محمد ابراهیم پورزندی ، مدیر عامل موسسه اعتباری ثامن امیر آشتیانی عراقی به عنوان مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن منصوب شد.

امیر آشتیانی

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، با صدور حکمی از سوی محمد ابراهیم پورزندی ، مدیر عامل این موسسه اعتباری، امیر آشتیانی عراقی به عنوان مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن منصوب شد.

در حکم صادره از سوی دکتر پورزرندی آمده است:

"جناب آقای امیر آشتیانی؛ نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن منصوب می شوید."

امیر آشتیانی عراقی  پیش از این سمت مدیر طرح و برنامه گروه توسعه مالی مهرآیندکان را بر عهده داشت وسابقه مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل فرابورس ایران و ،سردبیری و دبیر سرویسی بخش مالی روزنامه های ایران، ابرار اقتصادی، خورشید  همشهری اقتصاد و باشگاه خبرنگاران جوان را در کارنامه دارد.

 وی  دانش آموخته مدیریت مالی از دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد است و به عنوان رئیس هیات مدیره گروه رسانه ای بازار سرمایه ، مدیریت هفته نامه بورس و ماهنامه بازار و سرمایه  را به عنوان نشریات تخصصی حوزه مالی کشور بر عهده دارد.

آشتیانی عراقی در حال حاضر عضو هیات مدیره کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران است و سابقه عضویت در هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری تابان فردا ، سرمایه گذاری پایندگان ، خدمات بیمه ای آرمان فرزام کیش بورس بین المللی نفت ایران را در کارنامه کاری خود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مؤسسه اعتباری ثامن

موسسه اعتباری ثامن به عنوان یکی از نهاد های پولی و بانکی کشور در تیر ماه سال1376 به همت جمعی از علاقه مندان به توسعه اقتصاد غیر دولتی با هدف خدمت رسانی به آحاد مردم و ارائه خدمات مالی واعتباری فعالیت خود را با توجه به موافقتنامه تشکیل شماره 12050/35 کد 3463وزارت تعاون و با اتکا به بیانات مقام عظمای ولایت آغاز کرد.(افتتاح رسمی موسسه اعتباری ثامن در هجدهم دی ماه 1376 است).

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی