اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706141406217

مدیرعامل ثامن تشریح کرد

هماهنگی ساختا با نظام روز بانکی

کد: 13950706141406217

https://goo.gl/sLSqQ6

، تهران , (اخبار رسمی): پیاده‌سازی ساختار جدید موسسه اعتباری ثامن متناسب با ساختار روز بانکی است تا حوزه‌های بانکی تقویت‌شده و نماد یک بانک کاملدر استان‌ها به وجود آید.

نظام بانکی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه ثامن، محمد ابراهیم پورزرندی در جمع مدیران صف و ستاد با بیان اینکه ساختار جدید تجلی فکر سیستمی بوده است افزود: یکی از مهمترین عوامل تسهیل و تقویت توان خلاقیت و نوآوری در سازمان ساختار است که با تغییرات آتی امید است این روند رشد و توسعه شتاب بیشتری گیرد.

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن در تشریح دلایل تغییر ساختار صف اعلام کرد: چهار ناحیه جدید بر اساس ویژگی‌های منابع، مصارف، تقسیمات کشوری و جغرافیایی انجام‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: حدود و تفویض اختیارات توسط معاونت بانکی، مدیران نواحی و معاونت طرح و برنامه در حل تدوین است که به‌زودی به شبکه ابلاغ می‌شود.

وی خطاب به مدیران حاضر در جلسه از کارکنان صف خواست تا همزمان با این تغییرات با مدیران میانی و ارشد همراهی کنند.

به گفته وی ثامن در مسیر انحلال شرکت تعاونی و تأسیس موسسه اعتباری به‌منظور اضافه شدن به مؤسسات مورد وثوق بانک مرکزی در حال انجام مقدمات تغییر شخصیت حقوقی است.

 وی با اعلام این خبر شفاف‌سازی صورت‌های مالی در حال انجام است افزود: بر اساس استاندارها و ضوابط بانک مرکزی سیستم مالی ثامن از سیستم نقدی به تعهدی منتقل می‌شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مؤسسه اعتباری ثامن

موسسه اعتباری ثامن به عنوان یکی از نهاد های پولی و بانکی کشور در تیر ماه سال1376 به همت جمعی از علاقه مندان به توسعه اقتصاد غیر دولتی با هدف خدمت رسانی به آحاد مردم و ارائه خدمات مالی واعتباری فعالیت خود را با توجه به موافقتنامه تشکیل شماره 12050/35 کد 3463وزارت تعاون و با اتکا به بیانات مقام عظمای ولایت آغاز کرد.(افتتاح رسمی موسسه اعتباری ثامن در هجدهم دی ماه 1376 است).

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه