اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621122186032

بازدید هیات آلمانی از مرکز مطالعات تهران

کد: 13950621122186032

http://goo.gl/1DsWz8

، تهران , (اخبار رسمی): هیاتی از مسئولان اقتصادی و بازرگانی ایالت بادن - وورتمبرگ کشور آلمان از مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران بازدید کردند .

بازدید هیات آلمانی از مرکز مطالعات

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران ، هیاتی از مسئولان اقتصادی و بازرگانی ایالت بادن - وورتمبرگ کشور آلمان در دیدار با معاون علم و فناوری مرکز به بررسی زمینه‌های مشترک و امکان توسعه همکاری‌های فنی و تحقیقاتی پرداختند .
فرهادی معاون علم و فناوری مرکز با اشاره به سوابق خوب همکاری های فنی ایران و آلمان گفت : فرصت های مشترک فنی و تحقیقاتی در زمینه توسعه خدمات رسانی می تواند آغازی برای همکاری های دوجانبه باشد.
در ادامه مدیر مطالعات و برنامه ریزی حمل و نقل مرکز مطالعات به بیان برخی از خدمات شهرداری تهران در زمینه توسعه حمل و نقل عمومی و همچنین حجم فعالیت ها و زیر ساخت های ایجاد شده در طی یک دهه اخیر اشاره نمود.
هارتموت ریکل، رئیس تجارت بین الملل وزارت امور اقتصادی به عنوان نماینده هیات آلمانی نیز با تشکر از میزبانی و خرسندی بازدید از مرکز مطالعات به بیان توانمندی های بخش صنعت کشور آلمان اشاره و ابراز امیدواری کرد که بتوانند در راستای هم افزایی ظرفیت ها وتوسعه همکاری ها گام بردارند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران

از ابتدای سال 1386، رویکرد فعالیت های مرکز مطـالعات و بـرنامه یـزی شهر تهـران بـر «مطالعات راهبـردی» و بـا هـدف دستیـابی بـه مـدیـریت و تـوسعه پایـدار شهری تهران مبتی بـر دانـایی محـوری و طراحـی و کـاربست مـدل های تـوسعه پایـدار شهری متـمرکز شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه