اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950719156126032

دعوت از رسانه ها در تدوین برنامه سوم شهرداری تهران

کد: 13950719156126032

https://goo.gl/SmasvC

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در نخستین جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه با مدیران شهری درباره برنامه سوم شهرداری تهران از اصحاب رسانه به عنوان چشمان ناظر و مراقب از سوی مردم دعوت به مشارکت کرد .

دعوت از رسانه ها در تدوین برنامه سوم شهرداری تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران ، بابک نگاهداری در خصوص تدوین برنامه سوم شهرداری تهران گفت : مشارکت را یک اصل راهبردی می دانم نه یک رویکرد ابزاری وبه همین خاطر از رسانه ها به عنوان چشمان ناظر و مراقب از سوی مردم دعوت می کنم که در تدوین برنامه سوم شهرداری تهران کمک کنند .

وی با اشاره به این که مشارکت قشر نخبه و صاحبنظر در دستور کار است عنوان کرد : با توجه به اعتقاد قلبی به مشارکت ، تمام تلاش و اهتمام مرکز بر این بوده است که از ظرفیت دانشگاه ها ، شورایاری ها ، صاحبنظران هر حوزه نظیر جامعه شناسان ، معماران ،  هنرمندان و اقتصاددانان  استفاده کنیم و این امر در قالب برگزاری جلسات و تشکیل کارگروه ها انجام می شود .

نگاهداری تصریح کرد : به منظور تحقق مشارکت حداکثری برآن هستیم از رویکرد برون سازمانی یعنی تعامل با سایر نهادهاوسازمان های دیگر که به نوعی با فعالیت های شهرداری دخیل هستند و رویکرد درون سازمانی یعنی از استفاده از توان و ظرفیت مدیران و کارشناسان شهرداری نهایت بهره را ببریم .

  رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران خاطر نشان کرد : با سایر دستگاه های دولتی مانند کمیسیون کلانشهر های دولت و هم چنین نهادها و سازمان هایی که در اداره شهر دخیل هستند تعامل داریم چرا که مدیریت یکپارچه شهری زمانی محقق خواهد شد که تمامی دستگاه های کشور با هم همکاری داشته باشند در غیر این صورت مشکلات گذشته همچنان وجود خواهد داشت .

وی تاکید کرد : سیاست زدگی فضای عمومی کشور یکی از مهمترین موانع مدیران در پیشبرد برنامه ها است و باید مدیریت علمی جایگزین زد و بند های سیاسی شود .

نگاهداری در پایان از اصحاب رسانه برای ارائه دیدگاه های مردم به عنوان اصلی ترین مخاطب برنامه دعوت کرد تا در تدوین برنامه سوم شهرداری تهران یاری رسان مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران باشند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران

از ابتدای سال 1386، رویکرد فعالیت های مرکز مطـالعات و بـرنامه یـزی شهر تهـران بـر «مطالعات راهبـردی» و بـا هـدف دستیـابی بـه مـدیـریت و تـوسعه پایـدار شهری تهران مبتی بـر دانـایی محـوری و طراحـی و کـاربست مـدل های تـوسعه پایـدار شهری متـمرکز شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه