اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123276032

تشریح شد؛

تشریح نظام نامه تدوین برنامه سوم شهرداری

کد: 13950623123276032

http://goo.gl/t84jZw

، تهران , (اخبار رسمی): نمایندگان مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با حضور در جلسه شورای شهرداران ، شورای معاونین و مدیران معاونت-های مختلف شهرداری تهران به تشریح سازوکار تدوین برنامه سوم شهرداری تهران پرداختند.

نظام نامه تدوین برنامه سوم شهرداری تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران ، اعضای دبیرخانه تدوین برنامه سوم شهرداری تهران با حضور در معاونت های اقتصاد شهری، منابع انسانی، خدمات شهری و اجتماعی ـ فرهنگی و سازمان مدیریت بحران ، اصول و سیاست های تدوین برنامه توسعة پایدار، مدیریت جهادی، التزام به وظایف قانونی، مشارکت و تعامل گسترده با کنشگران شهری و رعایت سیاست های کلّی نظام را تشریح و برنامة زمانبندی تدوین برنامه را تا پایان سال 1395 اعلام کردند.
هادی افراسیابی مدیر پژوهشهای راهبردی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت: برنامه سوم شهرداری تهران با هدف ایفای نقش هرچه بهتر در شهر تهران تهیه می شود و نظام نامه در سه مقیاس شهر، حوزه ماموریتی (ستادی) و مناطق22 گانه تدوین گردیده و ضمنا در دو سطح به شکل مداوم کنترل و تلفیق خواهند شد.
وی تصریح کرد : از مهم ترین نکات مشترک که از سوی اعضای معاونت ها مورد تاکید قرار گرفته است ضرورت آسیب شناسی برنامه های قبلی به ویژه برنامة دوم شهرداری تهران است ؛ گرچه این امر پیش تر در دستورکار مرکز بود و در حال حاضر با تاکید بیشتر و با کمک تمامی معاونت¬های شهرداری و به ویژه بهره مندی از نتایج ارزیابی همان برنامه در اداره کلّ برنامه و بودجه در حال پیگیری و انجام است.
افراسیابی افزود :حضور اعضای دبیرخانة تدوین برنامه سوم شهرداری به همراه دبیران کارگروه ها در جلسات شورای معاونان و مدیران معاونت های شهرداری تهران ناشی از نقش آفرینی کلیدی بدنه شهرداری در تدوین این برنامه است که تعامل و یادگیری متقابل را ناگزیر می سازد و به همین علت تداوم جدّی آن در دستور کار قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران

از ابتدای سال 1386، رویکرد فعالیت های مرکز مطـالعات و بـرنامه یـزی شهر تهـران بـر «مطالعات راهبـردی» و بـا هـدف دستیـابی بـه مـدیـریت و تـوسعه پایـدار شهری تهران مبتی بـر دانـایی محـوری و طراحـی و کـاربست مـدل های تـوسعه پایـدار شهری متـمرکز شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه