اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623122705797

فرمانده ناجا خبر داد

کنترل ترافیک در آستانه ماه مهر

کد: 13950623122705797

http://goo.gl/JYsj8S

، تهران , (اخبار رسمی): در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس کنترل ترافیک در نقاط پرتردد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

کنترل ترافیک ، در آستانه ماه مهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ، سردار حسین اشتری،فرمانده نیروی انتظامی   با اعلام این خبر گفت: در روزهای پایانی شهریور ماه، همکارانم در سراسر کشور آمادگی لازم را برای بازگشایی مدارس دارند.

وی با بیان اینکه محورهای اصلی تردد خودروها نیز مورد توجه ناجا است، از البرز به عنوان یکی از استان های پرتردد نام برد و خاطرنشان کرد: بحمدالله در این ایام، همچون سنوات گذشته پلیس آمادگی همکاری با مسافران را دارد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه توصیه‌های پلیس باید از سوی رانندگان عزیز مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: رانندگان به هنگام بازگشت از سفر ضمن رعایت قانون با آرامش رانندگی کنند تا سلامت به مقصد برسند.

وی به آمادگی ناجا به هنگام بازگشایی مدارس در مهرماه اشاره کرد و گفت: کنترل ترافیک به ‌ویژه در نقاط پرتردد و نزدیکی مدارس در دستور کار ناجا قرار دارد.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به تلاش پلیس و لزوم همکاری مردم برای انجام ماموریت‌های ناجا، گفت: در ایام عزاداری ماه محرم و اربعین حسینی(ع) همچون سنوات گذشته پلیس در کنار عزاداران برای ایجاد نظم و امنیت بیشتر تلاش می کند؛ توصیه ما به مدیران هیئت های مذهبی این است که به هشدارهای پلیس توجه کنند.

سردار اشتری درباره برگزاری هرچه باشکوه‌تر اربعین حسینی (ع) خاطرنشان کرد: سه مرز شلمچه، چزابه و مهران آمادگی پذیرایی از زائران را دارند؛ به زوار عزیز توصیه می کنیم گذرنامه معتبر همراه خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه البرز یکی از استان های خوب کشور است به اقدامات مطلوب پلیس استان در انجام ماموریت های محوله اشاره و تصریح کرد: با اقدامات خوب پلیس البرز، تلفات جاده ای و شهری طی چهار ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته و امیدواریم این روند ادامه یابد.

فرمانده ناجا به توفیقات خوب در برخورد با جرایم و کشف مواد مخدر اشاره کرد و افزود: همچنین در کشف کالاهای قاچاق نیز اقدامات خوبی انجام شده که کشفیات آن نسبت به سال گذشته افزایش داشته است؛ امیدواریم با همکاری مردم و مسئولان این آمارها روز به روز بهتر شود.

سردار اشتری به انسداد مرزها به صورت فیزیکی، فنی و الکترونیکی اشاره کرد و گفت: تقریبا در 8750 کیلومتر مرز، نیروهای مرزبانی با اشراف کامل حضور دارند و هیچ مشکلی از لحاظ امنیتی در مرزها نداریم.

او درباره آخرین اخبار کشفیات مواد مخدر در کشور بیان کرد: کشفیات مواد مخدر در چهار ماه ابتدای سال به نسبت مدت مشابه سال قبل بیش از 30 درصد و کالای قاچاق حدود 40 درصد رشد داشته که این افزایش آمار نشان می‌دهد همکارانم با جدیت در حال انجام کار هستند؛ اولویت ما برخورد با باندها و شبکه‌های قاچاق کالا و ارز است و با ورود مواد مخدر به شدت برخورد می‌کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون