اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623122976033

افزایش سرویس های مدارس منطقه 11درسال جدید

کد: 13950623122976033

http://goo.gl/fDxi6e

، تهران , (اخبار رسمی): معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11تهران در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید؛ از افزایش تعداد سرویس های مدارس برای رفاه بیشتر دانش آموزان خبر داد.

افزایش سرویس های مدارس منطقه 11درسال جدید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ؛ سجاد زارع صفت ضمن اعلام پایان مرحله بررسی و تأیید صلاحیت پیمانکار سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید؛ گفت: پس از هماهنگی با مسئولان اداره آموزش و پرورش این منطقه؛ نسبت به انتخاب پیمانکار مذکور اقدام شده است.
زارع صفت افزود: در سال تحصیلی گذشته؛ برای بیش از 450 راننده که صلاحیت آن ها تایید شده بود؛ برچسب فعالیت سرویس مدرسه صادر شده که امسال با توجه به این که تلاش داریم تعداد بیشتری از مدارس منطقه تحت پوشش این پروژه قرار گیرند، به تعداد رانندگان و خودروهای آنان افزوده خواهد شد.
او تعداد مدارس این منطقه را بیش از 150 مورد عنوان کرد و ادامه داد: افرادی که از طرف پیمانکار به عنوان رانندگان سرویس های مدارس معرفی می شوند، ضمن حضور الزامی در کلاس ها و دوره های آموزشی مختلف؛ مراحل مختلف نظارتی از جمله تایید صلاحیت اخلاقی، جسمانی، عدم اعتیاد و... را طی خواهند کرد.
معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 11 با تاکید بر این که رفتار رانندگان هنگام فعالیت و ارتباط با دانش آموزان کنترل خواهد شد؛ از بررسی عدم وجود نقص فنی در سیستم خودروهای سرویس مدارس خبر داد و تصریح کرد: محدودیتی در نوع اتومبیل های سواری مورد استفاده وجود ندارد اما عمر آن ها باید زیر 10 سال باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه