اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623122996033

در کارگاه خط سفید آسمان آبی زمین پاک صورت گرفت

گردهمایی معلمین مدارس هیئت امنایی شهر تهران

کد: 13950623122996033

http://goo.gl/GLM4UW

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه خط سفید آسمان آبی زمین پاک ویژه معلمین مدارس هیئت امنایی شهر تهران با هدف آشنایی معلمان این مدارس در مجموعه اجتماعی فرهنگی امام علی (ع) منطقه 22 برگزار شد.

معلمین مدارس هیئت امنایی شهر تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 22 ، وثوقی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 با اشاره به لزوم فرهنگسازی مبانی و اصول هنجارهای اجتماعی به کودکان و دانش آموزان در مدارس در این خصوص گفت:باید طرح تفکیک و جمع آوری پسماند ها به روش "تر و خشک " در مدارس و فضاهای آموزشی به منظور حفظ محیط زیست و جلوگیری از تولید و انتشار آلودگی ها و ارتقاء سطح کیفیت خدمات شهری مد نظر قرار گیرد و دانش آموزان به عنوان یک شهروند فعال در مدرسه نیز به این مساله مهم اهمیت بدهند. وی در ادامه تداوم در برگزاری طرح ها و کارگاههای اجتماعی و فرهنگی در مدارس و همچنین توصیه معلمان به دانش آموزان در جهت اجرای صحیح این طرح را مسئله مهمی در جهت بالا بردن فرهنگ شهروندان و خانواده ها در بحث ترافیک و پسماند دانست و برنامه ریزی و تداوم در برگزاری این جلسات در فواصل تاریخی معین را خواستار شد.
در این کارگاه ضمن ارائه  دستورالعمل آسمان آبی – زمین پاک ، نظرات و همچنین راهکاری های اجرای هرچه بهتر این طرح از دیدگاه معلمین مدارس بیان و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | محیط زیست