اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123526033

36 زوج بهزیستی زندگی مشترکشان آغاز شد

کد: 13950623123526033

http://goo.gl/qQV76Q

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف ترغیب و تشویق جوانان به امر ازدواج ، جشن پیوند مهر 36 زوج خانواده بهزیستی شمیرانات با همکاری شهرداری منطقه یک در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد.

36 زوج بهزیستی زندگی مشترکشان آغاز شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه یک، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت : در هفته ازدواج و به مناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر 36 زوج با مشارکت و حمایت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک پیوند خود را آسمانی کردند.

کارگران ضمن تبریک به زوجین حاضر در این مراسم گفت: امروزه عدم توجه نسلهای جوان به ازدواج ریشه در بی‌اطلاعی از فواید و مزایای این امر مقدس دارد که در صورت اطلاعرسانی و آگاهسازی صحیح و به موقع در کنار فراهم نمودن شرایط یک ازدواج آسان، که مورد تأیید اسلام است، میتوان شاهد بود که بسیاری از معضلات اجتماعی، که ناشی از تجرد اعضای جامعه است، کاهش چشمگیری بنماید.
وی خاطر نشان ساخت: کمک به برقرار کردن پیوند آسمانی بین زوجین نیازمند از برنامه های موفق شهرداری تهران است که ما توانستیم این بار هم سهم کوچکی را در این امر مهم ایفا کنیم.
وی گفت: این مراسم باشکوه که با حضور مسئولین و مردم خیر در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد، با اجرای موسیقی سنتی، هنرنمایی گروه آوای دستان و تقدیم هدایا از جمله یک جلد کلام ا.. مجید و بسته های آموزشی مهارتهای زندگی به 36 تن از زوج های جوان همراه بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه