اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123596033

اقدامات منطقه 7 همزمان با آغاز فصل قلم

کد: 13950623123596033

http://goo.gl/d7aagA

، تهران , (اخبار رسمی): هردار منطقه 7 از اقدامات ویژه این منطقه همزمان با آغاز فصل قلم خبر داد و گفت: این منطقه همگام با تکاپو دانش آموزان با اقدامات ویژه طرح استقبال از مهر در جشن علم و دانش سهیم می شوند.

اقدامات منطقه 7 همزمان با آغاز فصل قلم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7 ، سعید طلوعی  با اعلام این مطلب افزود: بر اساس سرفصل های ابلاغی طرح استقبال از مهر،معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 با طرح باز باران سال تحصیلی جدید را جشن می گیرد و با موضوعات اجرایی در زمینه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، هنری و آموزشی میزبان ساکنان منطقه هفت است .
شهردار منطقه 7 افزود : طرح تبلیغی نسیم بهشت، تهیه و توزیع کتابچه های آموزشی، جشن سال اولی ها، جشن بزرگ مهر، برگزاری آئین بازگشایی حوزه های علمیه، دانشگاه ها و مدارس هیات امنایی، دوره های آموزشی آشنایی محصلین با کسب و کار و تعاونی ها، کارگاه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی، جشن ویژه دانش آموزان نیازمند، کوله پشتی مهربانی و تهیه و توزیع اقلام آموزشی سلامت محور  از جمله رئوس اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 در طرح استقبال از مهر است .
وی خاطر نشان کرد: اجرای نمایش های میدانی با موضوع سلامت، اجرای طرح سلامت معنوی، برگزاری طرح حجاب یاوران، جشنواره بهترین ها از دور ریختنی ها، طرح گوهر رحمت، مسابقات زنگ ورزش مدرسه ای، برگزاری ایستگاه فعالیت بدنی، مسابقات کوهپیمایی، المپیاد محلات، همایش پیاده روی، جشنواره کودک و بومی محلی و رادیو همکلاسی از دیگر موضوعات این طرح است که در دستور کار ادارات مختلف معاونت اجتماعی قرار دارد.
 طلوعی در ادامه عنوان کرد: مدیریت و برنامه ریزی برای حضور فعالانه، مسئولانه و با نشاط دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید در آغاز سال تحصیلی جدید امری خطیر بوده و نقشی بسیار حساس دارد بنابراین درصدیم از تمام ظرفیت های خود استفاده کنیم تا این روزها با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه