اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123636033

نقاط بی دفاع محلات محروم منطقه 4 ساماندهی شد

کد: 13950623123636033

http://goo.gl/5aM6SC

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 4 از ساماندهی و رسیدگی به نقاط بی دفاع محلات محروم خبر داد و گفت: از ابتدای شهریور 12 نقطه بی دفاع محلات شمیران نو، خاک سفید و جوادیه ساماندهی شد.

نقاط بی دفاع محلات محروم منطقه 4 ساماندهی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ، سید امیر عباس بهاری در جلسه بررسی اقدمات صورت گرفته در محلات محروم با اعلام این خبر گفت: طرح نگهداشت شهر با محوریت محلات محروم شمیران نو، خاک سفید و جوادیه در دستور کار قرار گرفت و با توجه به درخواست های شهروندان، شورایاران و معتمدین محلی به مشکلات عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری و شهرسازی این محلات رسیدگی شد.
وی با اشاره به اقدامات حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی در این محلات گفت: رسیدگی و ساماندهی 12 نقطه بی دفاع شهری، توجه و رسیدگی ویژه به 174 خانواده نیازمند و بازدید از خانواده شهدای ساکن در محلات شمیران نو، خاک سفید و جوادیه از جمله اقدامات این طرح است.
بهاری افزود: در حوزه معاونت خدمات شهری، بازپیرایی 16.600 متر مربع فضای سبز، لایروبی 21.200 متر از انهار، رفت و روب 570.000 متر از معابر، پاکسازی و شستشوی 8200 متر مربع از جداره های شهری، نصب 13 برج نوری، ترمیم و تعویض لوازم بازی کودکان در 6 بوستان، مرمت 354 متر مربع کفپوش زمین بازی و کاشت 2940 اصله درخت و درختچه از جمله اقدامات صورت گرفت در حوزه خدمات شهری است.
شهردار منطقه 4 اضافه کرد: در حوزه معاونت فنی و عمرانی لکه گیری آسفالت  ومرمت نوارهای حفاری در 296 معبر ، مرمت 89 متر مربع از جدول، مرمت 81 متر مربع از انهار، ساماندهی 368 متر مربع از پیاده روسازی ها، همسطح سازی 124 دریچه، رفع مشکل آب ماندگی در 59 معبر، ساماندهی معابر وسدمعبر، و درزگیری 3300 متر مربع از معابر از دیگر اقدامات صورت گرفته در این طرح است.
وی با اشاره به اقدامات حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک در محلات محروم گفت: ساماندهی تابلوهای اسامی معابر، ترافیکی و انتظامی، رفع نواقص چراغ های راهنمایی، رفع نواقص ایستگاه های اتوبوس، مرمت و نصب پل های فلزی روی نهر، جمع آوری سرعتگیر های پلاستیکی و ... از دیگر اقدامات طرح نگهداشت در محلات محروم شمیران نو، خاک سفید و جوادیه است.
بهاری خاطر نشان کرد: در حوزه معاونت شهرسازی و معماری نیز ساماندهی لفاف و جان پناه های کارگاهی و ساماندهی حصار ها و تابلو ها از دیگر اقدامات صورت گرفته در طرح نگهداشت شهر در محلات محروم است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه