اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624125105809

تولید نفت کارون به 1.5میلیون بشکه می رسد

کد: 13950624125105809

https://goo.gl/Dquwpi

، تهران , (اخبار رسمی): تولید نفت خام شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون تا پایان امسال به یک میلیون و 50 هزار بشکه در روز می رسد.

تولید نفت کارون به 1.5میلیون بشکه می رسد

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، مدیر امور فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون گفت: تولید نفت خام شرکت در زمان تحریم‌ها به 680 تا 700 هزار بشکه در روز رسیده بود اما در پسابرجام ظرف چهار ماه به یک میلیون و 25 هزار بشکه رسید.

محمد رحیمی قشقایی، افزود: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از هفت مخزن در میدان های اهواز، منصوری، آبتیمور و رامین نفت برداشت می کند و مقدار برداشت هم اکنون روند افزایشی دارد.

وی  گفت: پیش از تحریم ها برداشت  نفت خام از چهار میدان یاد شده، روزانه تنها 995 هزار بشکه بود.

قشقایی ابراز امیدواری کرد که با حمایت های فنی و عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، افزایش تولید نفت خام در شرکت کارون تا پایان امسال با اقدام هایی همچون حفر 10 حلقه چاه توسعه ای و تعمیر 30 حلقه چاه و انجام اقدام های ترمیمی روی چاه‌ها از مرز یک میلیون و 50  هزار بشکه در روز بگذرد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته