اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624125976033

منطقه 22 میزبان هشتاد و سومین شهرآورد پایتخت

کد: 13950624125976033

https://goo.gl/3WXO1D

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 22 از اجرای تمهیدات لازم برای برگزاری هشتاد و سومین شهرآورد پایتخت و میزبانی از تماشاگران این مسابقه در منطقه خبر داد.

منطقه 22 میزبان هشتاد و سومین شهرآورد پایتخت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، قاسم مولایی  با اشاره به انجام هماهنگی ها و مقدمات برگزاری شهرآورد بزرگ پایتخت با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و هیات فوتبال شهر تهران اظهار کرد: طبق سنوات گذشته و به منظوره میزبانی از تماشاگران دربی پایتخت و ساماندهی وضعیت اسکان تماشاگران شهرستانی مسابقه فوتبال و در واقع حمایت از ورزش و ورزش دوستان جایگاهی به عنوان محل اسکان موقت تماشاگران به متراژ 2 هزار متر مربع در نظر گرفته و همچون سال های گذشته کلیه امکانات و شرایط لازم برای رفاه حال آنها تدارک دیده شده است.

شهردار منطقه 22 خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز تماشاگران، سرویسهای بهداشتی و نماز خانه موقت در محل برپایی این اردوگاه، مستقر می شوند. اجرای مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری برنامه های فرهنگی و برگزاری نماز جماعت در محل برپایی این اردوگاه موقت نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای پذیرایی از تماشاگران این بازی فوتبال خواهد بود.
وی افزود: برپایی این اردوگاه موقت با توجه به تدابیر دکتر قالیباف، شهردار محترم تهران مبنی بر تامین آسایش تماشاگران شهرستانی بزرگترین رخداد فوتبالی کشور و با هماهنگی و مشارکت معاونتهای مختلف شهرداری منطقه، یگان ویژه ناجا، اداره راهنمایی و رانندگی منطقه، آتش نشانی ، هلال احمر و ... صورت می گیرد. پیش از برگزاری این مسابقه نیز بنرهای اطلاع رسانی در خصوص محل و موقعیت اردوگاه موقت منطقه 22 در بزرگراهها و معابر اصلی منتهی به منطقه نصب خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش