اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950626127295431

بازید وزیرصنعت از کارخانه سنگستان

کد: 13950626127295431

https://goo.gl/XW84DL

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر دو روزه خود به استان مرکزی با جمعی از معاونان و مشاوران خود از کارخانه سنگستان شهرستان محلات بازدید کرد.

بازید مهندس نعمت زاده از کارخانه سنگستان

به گزارش اخبار رسمی به نقل  از روباط عمومی زوارت صنعت معدن و تجارت ،در این بازدید مهندس نعمت زاده در نشست با جمعی از فعالان سنگ ساختمان و صنعتگران در فضایی صمیمی مشکلات و موانع پیش روی شان را بررسی کرد.

 کارخانه سنگستان در بخش سنگبری سنگ های گرانیتی و فرآوری سنگ های تزیینی از ضایعات معدن با ظرفیت سالانه 500 هزار تن فعال است که برای ساخت آن 640 میلیارد ریال هزینه شده است.

با ساخت این واحد برای 215 شغل ایجاد شده است.

گفتنی است پس از انتخاب وزیر صنعت ، معدن و تجارت به عنوان جانشین قرمانده اقتصاد مقاومتی در دو استان تهران و مرکزی ، مهندس نعمت زاده به همراه معاونان و مشاوران خود در سفری دو روزه به استان مرکزی برای بررسی روند اجرای طرح ها سفر کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار