اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627127385797

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد

آسیب های اجتماعی مهمترین دغدغه پلیس

کد: 13950627127385797

https://goo.gl/4yOs6B

، تهران , (اخبار رسمی): آسیب های اجتماعی مهمترین دغدغه پلیس است و مردم باید هوشیاری خود را در برابر این گونه آسیب ها حفظ کنند.

آسیب های اجتماعی مهمترین دغدغه پلیس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ، سردار حسین اشتری،فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه هشتمین مراسم نکوداشت اسوه های ایثار نیروی انتظامی  بااعلام این خبر گفت: یکی از برنامه های ناجا زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل و تکریم خانواده های آنهاست که در همین زمینه به همت معاونت نیروی انسانی و مرکز امور ایثارگران ناجا مراسم نکوداشت اسوه های ایثار و شهادت ناجا در استان های مختلف کشور برگزار شده است.

وی افزود: این هشتمین مراسم نکوداشت اسوه های ایثار و شهادت ناجا است که به حمد الله در شهر شهید پرور اصفهان با حضور خانواده های معظم شهدای نیروی انتظامی خراسان رضوی و خانواده های شهدای پلیس اصفهان برگزار و یاد این شهیدان و ایثارگران زنده نگه داشته شد.

این مقام ارشد نیروی انتظامی کشور در خصوص آثار برگزاری این گونه همایش ها گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان در فضای این نیرو باعث می شود که روحیه جهادی و ایثارگری در نیروی انتظامی ارتقاء یافته و نیروهای جوان پلیس، آمادگی بیشتری برای انجام ماموریت های خود پیدا کنند و از طرفی هم خانواده های آنان مورد تکریم قرار گیرند و احساس نکنند که فراموش شده اند.

سردار اشتری در خصوص تعداد شهدا و جانبازان ناجا گفت: نیروی انتظامی بیش از 13 هزار شهید و بیش از 20 هزار جانباز دارد که بیش از 50 درصد آنها مربوط به دوران دفاع مقدس هستند و ما بقی آنها نیز طی انجام ماموریت های خود برای برقراری نظم و آرامش کشور به شهادت رسیدند.

فرمانده ناجا در خصوص وضعیت امنیتی کشور گفت: بحمد الله با هماهنگی و همکاری خوبی که بین نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج و دستگاه قضائی و امنیتی وجود دارد وضعیت امنیتی کشور چه در نقاط مرزی و چه در روستاها و شهرها و به طور کلی در تمام نقاط کشور مطلوب و خوب بوده و امیدواریم ان شاء الله روز به روز این روند ارتقاء پیدا کند.

سردار اشتری با بیان اینکه چالش خاصی در حوزه امنیتی نداریم گفت: تنها دغدغه پلیس ،در حوزه آسیب های اجتماعی است که به مردم و خانواده ها توصیه می کنیم  هوشیاری خود را حفظ کرده و در صورتی که به موارد مشکوکی برخورد کردند حتماً از طریق شماره تلفن های 110 و 197 پلیس را در جریان بگذارند تا ما بتوانیم به موقع حضور یافته و قبل از بروز هرگونه اتفاقی آن را خنثی کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون