اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627127396033

زنان تولید کننده در نهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی

کد: 13950627127396033

https://goo.gl/5PRk1k

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 11 تهران گفت: حضور برندهای معتبر ایرانی در کنار تولیدات زنان سرپرست خانوار در نهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی ، فرصت آشنایی برندها با زنان تولید‌کننده و بهره‌مندی از توانایی و هنر آنها در تولیدات ایرانی است.

با زنان تولید کننده در نهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11؛ نصر اله آبادیان در بازدید از نهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی که در بوستان گفتگو دایر شده است ؛ با اشاره به ارتباط برندها با مراکز کوثر؛ گفت: شبکه تولیدی میان مراکز کوثر و زنان تولید کننده شکل‌گرفته و این‌مسئله در ارتقای کیفیت محصولات کوثرها بسیار تاثیر گذار است.
وی افزود: نهمین دوره نمایشگاه زنان و تولید ملی نسبت به دوره‌های قبل، بهتر برپا شده و این اقدام می تواند باب جدیدی در حوزه برپایی نمایشگاه باز کند.
آبادیان با اشاره به استقبال بسیارخوب شهروندان از این نمایشگاه تصریح کرد: با توجه به هجمه نمایشگاهی که در پایان شهریورماه در سطح شهر تهران برپا است استقبال شهروندان از این نمایشگاه خوب بوده است.
به گفته شهردار منطقه 11، امیدواریم این اقدام الگویی در حوزه برپایی نمایشگاه و عرصه با محصولات باشد و زمینه رقابت را برای تولیدکنندگان و عرضه کنندگان فراهم کند.
نهمین نمایشگاه زنان و تولیدملی با هدف عرضه محصولات ایرانی از 18 شهریورماه به همت ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در بوستان گفتگو دایر شده است.
در این نمایشگاه که با هدف شناسایی تولیدات ملی به مخاطبین و ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی برپا شده است؛ تولید کنندگان برندهای جدید پوشاک حضور یافته و به عرضه محصولات خود با 15 تا 30 درصد تخفیف می‌پردازند .
پوشاک،زیورآلات، صنایع دستی ، محصولات چرمی ، لوازم‌التحریر ایرانی و.. از جمله محصولاتی است که دراین نمایشگاه به مخاطبین عرضه می‌شود.
نهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران واقع در بزرگراه چمران – بوستان گفتگو؛ 18تا 26 شهریورماه از ساعت 10تا 22 دایر است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]