اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627127405817

ورود سامانه بارشی به کشور

کد: 13950627127405817

https://goo.gl/iOAO6O

، تهران , (اخبار رسمی): با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور،هوا خنک تر می شود.

ورود سامانه بارشی به کشور

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان با اشاره به ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور از برای شمال غرب و سواحل جنوبی دریای خزر ابرناکی، رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید موقتی پیش بینی کرد و گفت: با آغاز بارندگی ها کاهش نسبی دما بین 4 تا 7 درجه را برای نوار شمالی کشور خواهیم داشت.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت جوی مناطق تحت تاثیر این سامانه بارشی  گفت:  برای امروز بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد و مه آلود بودن جاده های کوهستانی در  گیلان، اردبیل، مازندران و گلستان و در شمال آذربایجان های غربی و شرقی  پیش بینی می شود.

وظیفه افزود: همچنین با توجه به افزایش سرعت وزش باد، رخداد گرد و خاک در مناطقی از البرز، تهران، سمنان، شمال اصفهان، مرکزی و قم دور از انتظار نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]