اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627127496033

در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید

معابر منتهی به مدارس در شمال تهران ایمن می شود

کد: 13950627127496033

https://goo.gl/xFkLlN

، تهران , (اخبار رسمی): معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 3 از ایمن سازی معابر منتهی به مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

معابر منتهی به مدارس در شمال تهران ایمن سازی می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3 ، علیرضا اسفراینی نژاد گفت : با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید ایمن سازی معابر محدوده ی مدارس و مراکز آموزشی با اجرای اقدامات ویژه از جمله نصب تابلو " محل عبور دانش آموزان " ،کلمات نوشتاری " احتیاط " و " مدرسه "، رنگ آمیز ی و خط کشی گذرگاههای عابر پیاده ،اصلاح چراغ های راهنمایی و همچنین خط کشی محوطه و اطراف مدارس در حال اجرا ست .

اسفراینی نژاد از هماهنگی با پلیس راهنمایی و رانندگی برای روان سازی ترافیک معابر در روزهای نخستین مهر ماه خبر داد و افزود: با هماهنگی پلیس راهور و استقرار پلیس در نقاط مهم و محدوده ی مدارس و با توجه به اینکه در روزهای نخست مهرماه سرویس های مدارس هنوز به طور کامل تثبیت نشده اند تلاش می شود به گونه ای عمل شود تا در ساعاتی که اولیا با خودروهای شخصی دانش آموزان را به مدرسه می رسانند مانع از ایجاد گره های ترافیکی شویم .

وی همچنین از نصب بنرهای اطلاع رسانی در سطح منطقه با مضامینی چون " استفاده از حمل و نقل عمومی " و" سرعت مطمئنه و رانندگی آرام "در آستانه مهر ماه خبر داد و افزود: از سوی دیگر با هماهنگی حوزه فنی و عمران و به منظور پیشگیری از ایجاد ترافیک سنگین در معابر از 15 شهریور تا 15 مهر ماه مجوز حفاری ها که با عث کاهش سرعت در معابر می شود صادر نمی شود.

وی ساماندهی و تقویت سیستم حمل ونقل عمومی و نظارت بر سرویس مدارس از سوی سازمان تاکسیرانی در آستانه مهر ماه را بخش دیگری از اولویت های این حوزه برشمرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه