اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627127626033

شهرداری ابراز نگرانی کرد

تاثیر برنامه ششم بر درآمدهای تهران

کد: 13950627127626033

https://goo.gl/UnrlBv

، تهران , (اخبار رسمی): معاون شهردار تهران از رشد 40 درصدی درآمدهای پایدار شهرداری در 10 سال گذشته خبر داد و گفت : در حال حاضر سهم درآمدهای ناپایدار شهرداری تهران حدود 60 درصد است که با نگاه کنونی به ارزش افزوده در برنامه ششم توسعه در این باره نگرانی هایی وجود دارد.

از تاثیر لایحه برنامه ششم بر درآمدهای پایدار کلانشهر تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران ،ناصر امانی  با بیان اینکه درآمدهای پایدار شهرداری در ابتدای این دوره از مدیریت شهرداری یعنی از سال 84 حدود 13 درصد بوده است، ادامه داد: اقدامات مدیریت شهری سبب شد تا درآمدهای پایدار شهرداری نسبت به گذشته رشد قابل توجهی داشته باشد به طوری که در 10 سال گذشته 40 درصد افزایش پیدا کرده است.
وی با ابراز نگرانی از اجرایی شدن لایحه ای که دولت برای برنامه ششم به مجلس ارائه کرده است ، افزود: این لایحه تغییراتی اساسی در بخش ارزش افزوده را مطرح کرده که در صورت تصویب آن توسط مجلس، سهم شهرداری تهران از مالیات در ارزش افزوده به بودجه عمومی تبدیل و از طریق خزانه و شورای برنامه ریزی استان توزیع می شود.
معاون شهردار تهران ادامه داد : به طور حتم اگر این لایحه تصویب و اجرایی شود ، درآمدهای پایدار همه شهرداری های کلانشهرها همانند شهرداری تهران تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و با کاهش جدی این درآمدها مواجه خواهیم شد.
امانی اضافه کرد: البته شهرداری تهران پیرامون این موضوع در حال رایزنی با دولت و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی است تا بتوانیم از وقوع این اتفاق جلوگیری کنیم و روند فعلی قانون ارزش افزوده ادامه پیدا کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه