اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627127666232

کمپانی پنتون پیش‌بینی کرد

رنگ سال 2017 چیست

کد: 13950627127666232

https://goo.gl/XjzBW3

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی «پنتون»، از مشهورترین کمپانی‌های مشهور تولیدکننده رنگ در جهان، رنگ سال 2017 را معرفی کرد.

پالت رنگ پیشنهادی پنتون برای سال 2017

به گزارش ihome.ir جامع‌ترین وب‌سایت املاک کشور، کمپانی «پنتون» اعلام کرده که رنگ‌های سال 2017 میلادی را رنگ‌های ملایم و رمانتیک تشکیل می‌دهند. «لیتریس ایسمن»، مدیر اجرایی کمپانی پنتون، 9 پالت رنگی متفاوت را منتشر کرده و پیش‌بینی می‌کند که این رنگ‌ها، محبوب‌ترین رنگ‌های سال 2017 میلادی باشند.

ایسمن در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی خانه و لوازم خانگی سال 2016 میلادی از این رنگ‌ها رونمایی کرده و ابراز امیدواری کرد که این رنگ‌ها پاسخگوی نیازهای مصرف‌کنندگان برای یک چیز جدید و آرامش بخش باشد. وی و کمپانی مشهورش به همین منظور از مد‌های کنونی دکوراسیون (رنگ‌های متالیک، سیاه و سفید) و همین‌طور رنگ‌های روشنی که در صنعت فیلم‌سازی خصوصا فیلم جنگ ستارگان، انیمیشن Inside Out استفاده می‌شود، الهام گرفته است.

برخی از رنگ‌های محبوب را تم صورتی، بنفش می‌شود که از رنگ گلها الهام گرفته می‌شود. در این تم رنگی همچنین هاله‌هایی از سبز نیز دیده می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ihome.ir

ihome.ir به عنوان جامع ترین وبسایت املاک ایران تنها یک وبسایت معرفی املاک نیست. شما در این وبسایت می توانید علاوه بر یافتن ملکی که کاملا مطابق معیارهای مورد نظر شماست، اطلاعات جامعی نسبت به موقعیت ملک مورد نظر، معابر و سرویس های حمل و نقل عمومی در محدوده این ملک و همچنین جاذبه های دیدنی در محله مورد علاقه تان، به دست بیاورید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل