اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627128026033

شهردار منطقه 5 خبر داد

افتتاح فروشگاه شهروند در بلوار شقایق

کد: 13950627128026033

https://goo.gl/KC0lpd

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 5 از افتتاح فروشگاه شهروند واقع در بلوار شقایق تا پایان سال خبر داد.

افتتاح فروشگاه شهروند در بلوار شقایق تا پایان سال

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 ، سید محسن اسدی  با اعلام این خبر و با بیان این که سعی داریم تا با افتتاح این فروشگاه ها مردم را در تأمین معیشتشان یاری کنیم ، افزود: فروشگاه های شهروند با توجه به تخفیفات فصلی که وجود دارد بیشتر مورد استقبال مردم این منطقه که در وضع معیشتی متوسطی هستند، قرار می گیرد.

وی با اعلام این که چند پروژه مهم در دستور کار داریم که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد، تصریح کرد: در حال حاضر در دستور کار خود مرمت ایستگاه های مترو را داریم، به طوری که نمای دو ایستگاه صادقیه و ارم سبز و نیز نمای ظاهری حریم ریلی که در محدوده شهرداری منطقه 5 قرار گرفته نیز مورد بازسازی و زیباسازی قرار می گیرد.
شهردار منطقه 5، خاطر نشان کرد: بازسازی سرویس بهداشتی ایستگاه ها و بهینه سازی پایانه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی مجاور مترو از جمله کإرهایی است که انجام خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه