اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627128545431

در جشنواره نوشت افزار قم رخ داد

حضور پر رنگ لوازم التحریر ایرانی

کد: 13950627128545431

https://goo.gl/zdb93J

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: یش از 90 درصد اجناس عرضه شده در جشنواره لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی - اسلامی در قم تولید داخلی است و بقیه محصولات نیز اجناسی هستند که به صورت قانونی وارد کشور شده اند.

حضور پر رنگ لوازم التحریر ایرانی در جشنواره نوشت افزار قم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت، احمد ذاکری این جشنواره را  نماد اتکا و اعتماد به تولید داخلی در جهت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و افزود :  بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت برای حمایت از تولید ملی و آسان شدن فرآیند خرید مشتریان، بر تمامی فعالیت های این جشنواره و اجناسی که توسط غرفه داران عرضه می شود نظارت دارند.

وی با اشاره به این که این جشنواره همزمان با آغاز سال تحصیلی در تمامی کلان شهرهای کشور و از جمله قم درحال برگزاری است، ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره نشان دادن توانمندی های تولیدکنندگان داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در جهت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

ذاکری با بیان این که حمایت از دانش آموزان نیازمند استان قم نیز در این جشنواره مورد توجه بوده است، گفت: در این جشنواره غرفه هایی در اختیار انجمن های خیریه با عنوان «باران رحمت» قرار گرفته است که کار تهیه و توزیع لوازم التحریر و نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان نیازمند را انجام می دهند.

وی با اشاره به این که در این جشنواره انواع لوازم التحریر و نوشت افزار، کیف و کفش و سایر وسایل مورد نیاز دانش آموزان عرضه می شود، افزود: جشن شادی هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مجتمع ناشران قم برگزار و به دانش آموزان شرکت کننده به قید قرعه جوایزی اهداء می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]