اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627128555831

رئیس ایمیدرو خبر داد

افتتاح دو طرح گندله سازی تا پایان امسال

کد: 13950627128555831

https://goo.gl/KIb6xL

، تهران , (اخبار رسمی): رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد: دو طرح 5 میلیون تنی گندله سازی امسال در کشور افتتاح می شود.

افتتاح دو طرح گندله سازی تا پایان امسال در کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل  از ایمیدرو، «مهدی کرباسیان» با اعلام این خبر، افزود : در حال حاضر ایجاد ظرفیتی معادل 15 میلیون تن گندله و 17 میلیون تن کنسانتره سنگ آهن در ناحیه معدنی سنگان، در دست اجراست که  با راه اندازی این دو طرح، 10 میلیون تن به ظرفیت تولید گندله در کشورافزوده خواهد شد. 
وی با بیان اینکه با راه اندازی طرح های گندله و کنسانتره سنگ آهن، زنجیره صنعت فولاد در راستای اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی متوازن خواهد شد افزود: به ازای هر واحد محصول معدنی حداقل تا سه برابر ارزش افزوده ایجاد می شود که این مسئله در خصوص عناصر نادر خاکی که ایمیدرو برای آن برنامه ریزی کرده ، بسیار بالاتر است.
کرباسیان همچنین به مذاکرات شرکت های معتبر بین المللی برای سرمایه گذاری در طرح های معدن و صنایع معدنی پس از برجام اشاره کرد و گفت:  برای ما جذب منابع خارجی و  انتقال تکنولوژی روز بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین به شرکت هایی که در حال مذاکره هستیم، اعلام کرده ایم که حتما باید با یک شرکت ایرانی شریک شوند تا انتقال تکنولوژی هم صورت گیرد.
معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت از تمایل شرکت های خارجی ربرای سرمایه گذاری در ایران خبر داد و افزود: شرکت های مهم بیمه جهان همچون ساچه ایتالیا، کوفاس فرانسه ، هرمس آلمان و همچنین بیمه ضمانت کشورهای کره و ژاپن نیز موانع را برداشته اند و می توانند طرح های فاینانس را ضمانت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایمیدرو

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بموجب ماده 6 قانون تاسیس وزارت صنایع و معادن مصوب 1379/10/6 مجلس شورای اسلامی و تبصره ذیل ماده مذکور به منظور بررسی، تهیه و اجرای طرحهای احداث، توسعه، تجهیز و نوسازی صنایع تولیدی متالوژی، استخراج و فرآوری مواد معدنی و اجرای طرحهای اکتشافی تشکیل گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید