اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627129015797

رونمایی از بازی گشت پلیس

کد: 13950627129015797

https://goo.gl/MfZMvX

، تهران , (اخبار رسمی): اولین بازی پلیسی در ایران با عنوان "گشت پلیس" با هدف آشنایی کاربران با فعالیت های پلیس، فرهنگسازی، کاهش جرایم خیابانی و پیشگیری از وقوع جرم رونمایی شد.

رونمایی از گشت پلیس

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  ناجا، مراسم رونمایی از اولین بازی پلیسی در ایران با عنوان " گشت پلیس" با حضور سردار منتظرالمهدی معاون اجتماعی و سحنگوی نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان حوزه فرهنگی و بازی های رایانه ای کشور برگزار شد.

این بازی کامپیوتری درباره ماموریت های پلیس موتورسوار در مبارزه با جرایم شهری است که با هدف آشنایی کاربران با فعالیت های پلیس، فرهنگسازی، کاهش جرایم خیابانی و پیشگیری از وقوع جرم  خصوصاً سرقت طراحی و به بازار عرضه شده است.

این بازی اکشن و هیجانی با نسخه بتا تهیه و از دو هفته قبل که در کافه بازار به صورت رایگان عرضه شده، قابلیت نصب بر روی انواع گوشی ها را دارد؛ این بازی یکی از پر بازدیدترین بازی های موبایلی تحت سیستم عامل اندروید است.

رونمایی از دو بازی پلیسی تا پایان امسال

در این مراسم، سعید کاتبی، مدیر پروژه گیم گشت پلیس به تنوع و تکثر رسانه ها و نیز گستردگی مخاطبان در شبکه های مختلف رسانه ای اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی همچون هر نهاد آموزشی دیگر درصدد است تا در حوزه بازی های کامپیوتری حضوری سازگار و هم افزا داشته باشد.

وی با بیان اینکه طراحی این بازی پلیسی براساس نیازسنجی های صورت گرفته انجام شده، گفت: این بازی، اولین بازی پلیسی در ایران با ژانر تعقیب و گریز است.

مدیر پروژه گیم "گشت پلیس" به طراحی ماموریت های پلیس موتور سوار در مبارزه با جرایم شهری نظیر کیف قاپی، موبایل قاپی، سرقت وسایل خودرو و... در این بازی اشاره کرد و افزود: نیازسنجی، بررسی و مطالعات بر روی این بازی رایانه ای از بهار 94 آغاز شد؛ در حال حاضر این بازی با نسخه بتا در برنامه بازار قابل دسترس برای علاقمندان است.کاتبی از رونمایی دو بازی رایانه ای پلیسی با عنوان "رهایی گروگان" و "کلانتر پارسی" تا پایان امسال خبرداد.

در ادامه این مراسم، بهزاد رجبی پور،مدیرعامل شرکت " نور و حرکت" گفت: برای تولید این بازی زحمات زیادی کشیده شده به گونه ای که از حدود یکسال پیش تحقیقات زیادی از لحاظ محتوایی انجام شده و در این رابطه از نظرات کارشناسان و متخصصان این رشته بهره برده ایم.وی به بهره گیری از بخش دوبلاژ به منظور جذاب تر شدن این بازی اشاره کرد و گفت: با تولید این بازی درصدد هستیم تا کاربران با پلیس همذات پنداری کنند.

مدیرعامل شرکت نور و حرکت با بیان اینکه در گام های اولیه قرار داریم، تصریح کرد: مهمترین رسالت ما، ارزیابی و ارتقاء فرهنگ اسلامی و سطح آگاهی شهروندان در خصوص آسیب های اجتماعی و تامین امنیت اجتماعی جامعه است.

رجبی پور با اشاره به اینکه این پروژه بر اساس مشخصات شهر تهران ساخته شده است، تصریح کرد: تمام هم و غم تیم فنی 15 الی 20 نفره این بود تا کاربران به دلیل جذابیت بالای بازی ،آن را دنبال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]