اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129145797

هشدار به جامعه با بازی های پلیسی

کد: 13950628129145797

https://goo.gl/qA4ek6

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل بازی های رایانه ای کشور با اشاره به حمایت ناجا از سه بازی رایانه ای پلیسی، گفت: بسیاری از پیام های هشداری و آموزشی که ناجا به دنبال انتقال آن به مردم است از طریق این بازی ها منتقل می کند.

بهره گیری از بازی های رایانه ای پلیسی برای انتقال هشدارهابه جامعه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط  عمومی نیروی انتظامی ،بهروز مینایی،مدیرعامل بازی های رایانه ای کشوراز اولین بازی پلیسی در ایران از رسانه گیم به عنوان یک معجون چندوجهی نام برد و گفت: این رسانه علاوه بر جنبه تفریح و سرگرمی، دارای قابلیت آموزشی نیز است به گونه ای که در تمام گیم ها، یک آموزش پنهانی وجود دارد.

او سپس به بعد هنری، "گیم" اشاره کرد و گفت: گیم، هنر هشتم و در مقابل سینما، انیمیشن، فیلم است و از سوی دیگر ضریب نفوذ آن از کتاب و دیگر رسانه های هنری آن بسیار زیاد بوده و ضریب اعتیادش نیز از سایر رسانه ها بیشتر است.

مدیرعامل بازی های رایانه ای کشور، پیام رسانی ، اشتغالزایی و صنعت کارآفرینی را از ابعاد دیگر "گیم" عنوان کرد و افزود: کشور فنلاند با بهره گیری از "کلاش افکلنز و انگی بیز" توانسته درآمد بسیار خوبی داشته باشد.

مینایی ادامه داد: خوشبختانه نیروی انتظامی نخستین سازمان از سازمان های بزرگ کشور است که از این رسانه برای انتقال پیام های خود بهره می گیرد به گونه ای که در این زمینه حضور فعال داشت.

مدیرعامل بازی های رایانه ای کشور خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی  تا کنون سه بازی رایانه ای پلیسی را مورد حمایت خود قرار داده که اولین آن گیم گشت پلیس است؛ بسیاری از پیام هایی که ناجا به دنبال انتقال آن به مردم است از طریق این بازی منتقل می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون