اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129406033

در راستای آموزش و جمع آوری پسماند خشک در مبدأ انجام می شود

اجرای طرح ملودی همراه

کد: 13950628129406033

https://goo.gl/TxN0FY

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از ابلاغ و اجرای سراسری طرح جامع تفکیک پسماند خشک درمبدأ در تمامی محله های 21 گانه این منطقه طی روزهای آینده خبرداد.

اجرای طرح ملودی همراه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، عباس صمدیان با اعلام این خبرگفت : در راستای طرح آسمان آبی زمین پاک ، اجرای طرح تفکیک پسماند خشک به صورت پایلوت در 9محله منتخب منطقه 2 در حال اجرا بوده ومجموعه مدیریت شهری نتایج ارزشمندی را در راستای جلب مشارکت و آگاه سازی شهروندان به دست آورده است .

صمدیان کاهش آلودگی هوا، زمین و در نهایت ارتقاء سلامت جسمی شهروندان را از مهم ترین نتایج طرح تفکیک پسماند در مبدأ برشمرد و افزود: روزانه شاهد افزایش مشارکت شهروندان و عملکرد آموزشی اداره مدیریت پسماند از درب منازل در سطح منطقه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در طرح تفکیک پسماند در مبدا، به شهروندان آموزش های چهره به چهره ارائه می شود اظهار داشت: حضور مستمر همزمان عوامل پیمانکار برای جمع آوری پسماندهای خشک از درب منازل و حضور آموزشگران جهت آموزش چهره به چهره از نقاط قوت این طرح است که باعث جلب مشارکت شهروندان و افزایش میزان تناژ پسماند های خانگی تفکیک شده می شود.

وی کاهش مخازن زباله و افزایش مراکز جمع آوری پسماند خشک را از اهداف طرح تفکیک پسماند خشک برشمرد و ادامه داد: تحویل وجوه مالی و یا اقلام بهداشتی در قبال پسماند خشک شهروندان از موارد مهمی است که شهردار منطقه 2 نیز در رعایت آن تاکید فراوان دارند.

صمدیان در پایان گفت: موفقیت طرح تفکیک پسماند در مبدأ هنگامی است که امر آموزش چهره به چهره و تحویل پسماندخشک از درب منازل برای تمامی شهروندان به صورت مستمر و پیگیری های مجدانه انجام شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه