اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129806033

در آستانه بازگشایی مدارس درمنطقه 15

محدوده مدارس و مساجد ایمن سازی شد

کد: 13950628129806033

https://goo.gl/sdzNSU

، تهران , (اخبار رسمی): معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 از ایمن سازی محدوده ترافیکی مدارس و مساجد منطقه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

محدوده مدارس و مساجد منطقه 15 ایمن سازی ترافیکی شد

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سالمی با اشاره به اینکه این طرح با هدف ارتقاء ضریب ایمنی شهروندان انجام گرفته است، افزود: در راستای اجرای این طرح؛ نیازها و نواقص ایمنی و ترافیکی 116 مدرسه، 21 مسجد و معابر اطراف آنها که توسط کارشناسان ترافیک منطقه شناسایی شده بود برطرف و از لحاظ ترافیکی  مناسب سازی شد.
وی افزود: اجرای عملیات بلوک عابر پیاده، رفع موانع فیزیکی، نصب پل همسطح ، نصب نرده ایمنی رفیوژ میانی و اطراف مدارس، نصب تابلوهای عبور عابر پیاده، عبور دانش آموز و اجرای خط کشی و علائم نوشتاری نظیر کلمه احتیاط، مدرسه، آهسته و همچنین امحاء خط کشی های قدیمی از جمله  اقداماتی بود که در طرح مناسب سازی به اجرا درآمد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یادآور شد: این عملیات از ابتدای مرداد آغاز و با رفع تمام نواقص شناسایی شده پیش از بازگشایی مدارس و همچنین آغاز ماه محرم به اتمام می رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه