اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129966033

بلوار علامه جعفری کرج به پل مکانیزه مجهز می شود

کد: 13950628129966033

https://goo.gl/Ry9eIY

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از نصب پل مکانیزه در بلوار علامه جعفری کرج خبر داد.

بلوار علامه جعفری کرج به پل مکانیزه مجهز می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج،حسین عطایی با اعلام این خبر اظهار داشت: این پل با هدف ارتقاء سطح سلامت شهروندی به همت سازمان زیباسازی و با همکاری معاونت حمل و نقل شهرداری کرج به بهره برداری می رسد.

این مسئول با تاکید بر اینکه امنیت و رفاه شهروندان انگیزه مهمی برای ساخت و افتتاح پروژه های شهری توسط مسئولین شهرداری است، عنوان کرد: با توجه به وجود تعدادی مدرسه، گلزار شهدا و بازار میوه و تره بار در بلوار علامه جعفری و ازدیاد تردد افراد پیاده در این مسیر، سازمان زیباسازی اقدام به نصب پل مکانیزه کرده است.

وی در تشریح مزایای نصب پل های مکانیزه، گفت: مکانیزه بودن پل به معنای تکریم شهروندان، توجه به افراد سالمند و کودک و ترغیب شهروندان به استفاده از پل می باشد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج اضافه کرد: از دیگر مزایای نصب پل های مکانیزه می توان به عدم  تداخل عابر پیاده با وسایط نقلیه و  کاهش زمان معطلی وسایط نقلیه اشاره کرد.

عطایی، ارتقاء کیفیت بصری در مبلمان شهری را از مهم ترین اهداف سازمان در نصب پل های مکانیزه ذکر و بیان کرد: نصب این پل ها همچنین در سهولت حمل و نقل شهری نقش مهمی ایفا می کند.

این مسئول در پایان گفت: در آینده ای نزدیک شهروندان ساکن در محدوده بلوار علامه جعفری شاهد بهره برداری از این پل مکانیزه خواهند بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه