اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628130096033

با تبدیل اراضی رفع تصرف شده به فضای سبز

بازار بزرگ آهن شاد آباد ساماندهی می شود

کد: 13950628130096033

https://goo.gl/tioXqD

، تهران , (اخبار رسمی): شهردارمنطقه 18درحاشیه بازدیدازبازار آهن شاد آباد ازاجرای طرح ساماندهی بازارآهن و به سرانجام رسیدن این طرح تا 3 ماه آینده خبر داد.

بازار بزرگ آهن شاد آباد ساماندهی می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 18،شهردار منطقه در این رابطه گفت:طی بازدیدی که معاون دادستان استان تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران ومسئولان نیروی انتظامی ازبازارآهن این منطقه داشتند مقرر شد تا به زودی طرح ساماندهی این نقطه از شهر آغاز شود،متأسفانه زمین های بی دفاع در بلوارهای اصلی و فرعی و همین طور بخشی از فضای سبز در اختیار عده ای سودجو قرار گرفته وبه انباروبارانداز آهن آلات در سطح معابر تبدیل شده بود که این مسئله از یک سو چهره زشتی از این منطقه اقتصادی را به نمایش می گذاشت و از سوی دیگر تردد شهروندان را با مشکل مواجه می ساخت . 

دکترسلیمی بااشاره به اینکه طرح ساماندهی این مجموعه از اواسط تیرماه آغاز شده و تاحدود 3ماه دیگرادامه خواهد داشت، اظهار کرد:درقدم نخست،بنرهای اطلاع رسانی درمسیرها وبلوارهای اصلی بازارآهن نصب شدتااخطاراولیه به افرادی که کالاهای خود را در معابرعمومی رهاکرده وسدمعبرایجادکرده بودندداده و همچنین با همکاری و تعامل با هیأت امنای بازارآهن در همین مدت حدود 50 درصد از اراضی تصرف شده در اختیار شهرداری منطقه قرار گرفت تا نسبت به بهسازی آن اقدامات لازم و بخشی از آنها به فضای سبز شهری تبدیل خواهند شد. 

وی درادامه افزود:پس از شروع طرح ساماندهی،ترمیم آسفالت کف خیابان وجدول هاوقراردادن معابر در آنالیز خدمات شهری آغازشد و درحال حاضر نیز بحث ایجاد فضای سبز در زمین های بی دفاع آزاد سازی شده درخت کاری، ترمیم جدول های شکسته کناری و همچنین جانمایی مخازن زباله و ضایعات در دستور کار قرار دارد.

شهردارمنطقه 18ازاحداث چند چشمه سرویس بهداشتی در بازار آهن خبر داد و تصریح کرد: به نظرمی رسددر هر مجتمع نیازبه احداث سرویس های  بهداشتی برای کسبه و مراجعین وجود داشته باشد که طرح احداث آن به تصویب رسیده است و همچنین جانمایی نیمکت و بوفه در بازار آهن نیز از دیگر مواردی است که به زودی انجام خواهد شد.

سلیمی ضمن قدردانی از همکاری مناسب عوامل انتظامی در اجرای طرح ساماندهی بازار آهن،حضورآنها را فرصتی مغتنم دانست وخاطرنشان کرد:خوشبختانه از ابتدای بازدیدها و اجرای طرح ساماندهی شاهدحضورپررنگ نیروی انتظامی و عوامل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 18 بوده ایم و ازآنحاکه دستور قضایی کلی در این خصوص صادر و لازم الاجرا شده بود بود تلاش کردیم تاازتمام ظرفیت ها  برای پیشبرداین طرح استفاده کنیم .

وی درپایان تصریح کرد :ضمنا" چندجلسه نیزبامسئولان پلیس راهوربرگزارکردیم تا راهکار های مناسب ترددماشین آلات سبک وسنگین نیزموردبررسی قراربگیرد.امیدواریم طی 3ماه آینده وضعیت بازار آهن کاملا" بهبود یابد و شاهد ساماندهی این نقطه از شهر باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه