اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628130596033

به مناسبت عید غدیر خم و هفته دفاع مقدس برگزار می شود

همایش دوچرخه سواری در مهرآباد

کد: 13950628130596033

https://goo.gl/NGd4J3

، تهران , (اخبار رسمی): معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 از برگزاری همایش دوچرخه سواری در پایگاه یکم شکاری مهرآباد خبر داد و گفت: این همایش ویژه آقایان بوده و در روز عید غدیر خم در پیست دوچرخه سواری این مجموعه نظامی برگزار می شود.

همایش دوچرخه سواری در پایگاه یکم شکاری مهرآباد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، فرزاد فرهادیان بابادی با اعلام این خبر اظهار داشت: این همایش با همکاری مسئولان پایگاه یکم شکاری مهرآباد و با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: دوچرخه سواران مسیر 3 کیلومتری پیست دوچرخه سواری در پایگاه یکم شکاری را رکاب می زنند و از ساعت 8 صبح روز سه شنبه 30 شهریور این همایش آغاز می شود.

معاون شهردار منطقه 9 ادامه داد: از زمان راه اندازی این پیست دوچرخه در این مجموعه نظامی ، چندین همایش و مسابقه دوچرخه سواری برگزار شده که با استقبال عموم همراه شده است.

وی خاطرنشان کرد: این شهرداری تمام توان خود را با استفاده راهبردهای کلان شهرداری تهران در زمینه گسترش ورزش همگانی و تامین زمینه سلامت عمومی از راه ایجاد فضا و بسترهای مناسب ورزشی به کار می گیرد تا نشاط و سرگرمی شهروندان را فراهم کند.

به گفته فرهادیان بابادی در پایان این همایش به تعدادی از شرکت کنندگان هدایایی به قید قرعه اهدا می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش