اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628130646033

در مهرگان و گلابدره عملیاتی می شود

احداث مسیر دوچرخه سواری در دو بوستان

کد: 13950628130646033

https://goo.gl/vpNM6M

، تهران , (اخبار رسمی): به منظور اشاعه و توسعه فرهنگ دو چرخه سواری و ترغیب شهروندان به استفاده و بهره مندی از روش های حمل ونقل پاک، مسیر دو چرخه سواری در 2 بوستان مهرگان و گلابدره در شمال تهران راه اندازی می شود.

مجهز به مسیر دوچرخه سواری می شوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس عبدالمطلب توجهی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: بر اساس تدابیر مدیریت شهری تهران و ایجاد شرایط مناسب جهت ارتقاء شاخص های زیست محیطی ، طرح ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری در دو بوستان شرقی و غربی شمال تهران با همکاری واحد حمل و نقل پاک معاونت  حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حال انجام است.

وی گفت: در انتخاب این دو بوستان مواردی چون شیب مناسب مسیر، ایمنی مسیر، تقاضای شهروندان و علاقمندان در نظر گرفته شده است وبرای تجهیز مسیر ها نیز امکانات و مواردی چون دوچرخه های مناسب و ایجاد خانه های دوچرخه مورد توجه قرار می گیرد.
مهندس توجهی تصریح کرد: تشویق شهروندان به استفاده از دوچرخه در سفرهای کوتاه درون شهری و اشاعه فرهنگ حمل و نقل پاک از اهداف این طرح است که به همین منظور همایش های سراسری دوچرخه سواری به صورت مستمر در مناطق 22 گانه شهر تهران در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک مناطق قرار گرفته است که اولین همایش منطقه یک از امامزاده صالح (ع) تا بوستان نیاوران با حضور دوچرخه سواران برگزار شد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه