اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131515424

مسابقه برنامه نویسی اپلیکیشن اربعین تمدید شد

کد: 13950629131515424

https://goo.gl/CyFtzG

، تهران , (اخبار رسمی): مسابقه ارائه ایده و طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی مرتبط با اربعین حسینی تا پایان مهر 95 تمدید شد.

مسابقه برنامه نویسی اپلیکیشن اربعین تمدید شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این مسابقه توسط ایرانسل و با هدف درک هرچه بهتر گستره فرهنگ عاشورا و حقایق اربعین حسینی(ع)، بسترسازی جهت توسعه ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی به زائران و مجاوران و تسهیل زیارت کربلای معلی در ایام اربعین حسینی(ع) و رفع نیازهای شرکت‌کنندگان در این گردهمایی عظیم مذهبی برگزار شده است.

بر این اساس، با توجه به حضور میلیونی عاشقان سیدالشهدا(ع) در مراسم با شکوه اربعین و سنت دیرینه خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائران حسینی، ایرانسل نیز از تمامی صاحبان ایده و برنامه‌نویسان توانمند دعوت کرده که با شرکت در این مسابقه و ارائه ایده‌ها و خلق برنامه‌های کاربردی جدید و جذاب، ضمن مشارکت در این حرکت عظیم و کسب اجر معنوی، استعداد و مهارت خود را نیز ارزیابی کنند.

در این رقابت، از میان آثار ارسالی، ایده‌ها و نرم‌افزارهای برتر با موضوع «راهپیمایی میلیونی زائران کربلای معلی» و با محوریت سهولت زیارت و رفع نیازهای شرکت‌کنندگان در این گردهمایی انتخاب خواهند شد و ایرانسل پنج ایده برتر داوری شده را تا مرحله بهره‌برداری حمایت خواهد کرد.

علاقمندان تا روز 30 مهر 95 فرصت دارند تا ایده‌ها و طرح‌های خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند. نرم‌افزارهایی که قبلا در مسابقه‌ها شرکت کرده‌اند و یا هم اکنون در بازارهای اپلیکیشن موبایلی در حال عرضه هستند نیز امکان شرکت در این رقابت را دارند و از این نظر محدودیتی در مسابقه وجود ندارد.

همچنین پدیدآورندگان و ایده‌پردازان می‌توانند در قالب شخصیت حقیقی یا حقوقی در این مسابقه شرکت کنند و هر ایده‌پرداز و پدیدآورنده می‌تواند فقط یک ایده یا اپلیکیشن را به دبیرخانه برگزاری مسابقات ارسال کند.

برنامه‌های ارسالی باید تحت سیستم‌عامل‌های Android، iOS و یا Mobile Web App اجرا شوند و شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت توضیح و تشریح ایده خود، فایل‌های متنی، تصویر، اسلاید و فیلم نیز به فرم ثبت ایده ضمیمه (upload) کنند.

بر اساس این گزارش، ایده‌های ارسال شده بر اساس معیارهایی مانند خلاقیت موضوع، تشخیص نیاز یا خلق نیازهای جدید، نحوه پیاده‌سازی و قابلیت تبدیل شدن ایده به برنامه داوری می‌شوند. معیار داوری اپلیکیشن‌های ارسال شده نیز استراتژی محتوای نرم افزار، طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX)، عملکرد و اثربخشی خواهد بود.

پس از پایان زمان ارسال برنامه‌ها و ایده‌ها، بررسی اولیه بر روی آن‌ها انجام شده و آثار واجد شرایط به مرحله بعد راه خواهند یافت. در این مرحله، داوران بررسی‌های لازم را با توجه به معیارهای در نظر گرفته شده انجام می‌دهند و آثار برگزیده جهت پیاده‌سازی و بهره‌برداری در گردهمایی اربعین حسینی (ع) انتخاب خواهند شد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه به وب‌سایت ایرانسل به نشانی arbaeen.irancell.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول سال‌های فعالیت خود با تلاش روزافزون در جهت ارتقای زیرساخت‌های خود، موفق به کسب مجوزهای زیر از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است. ایرانسل هم اکنون سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]