اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950630132115028

بسته آموزشی تخصصی دکترای شهرسازی کیمیا فکر بزرگ ارایه شد

موفقیت در آزمون دکتری شهرسازی

کد: 13950630132115028

https://goo.gl/JvK0Gv

، تهران , (اخبار رسمی): کیمیا فکر بزرگ، با سابقه 7 سال فعالیت موفق در حوزه تخصصی تحصیلات تکمیلی شهرسازی، بسته آموزشی تخصصی دکتری شهرسازی را برای موفقیت شما در این آزمون تهیه و ارائه کرده است.

بسته آموزشی دکتری شهرسازی کیمیا فکر بزرگ

امسال آزمون دکتری به طور عام و آزمون دکتری شهرسازی به طور خاص، برای تمام دوره ها شامل روزانه،، پژوهش محور، پردیسهای خود گردان، پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و ... با شرایط یکسان برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی کیمیا فکر بزرگ، ادامه تحصیل در مقطع دکتری شهرسازی می تواند به عنوان نشانه ای از موفقیت فردی و تضمینی برای موفقیت حرفه ای در آینده شما  به حساب بیاید.

در این ارتباط موفقیت در آزمون ورودی دکتری در دانشگاه های کشور به عوامل مختلفی بستگی دارد. با تغییرات پیاپی که در طول دو سال گذشته توسط نهادهای قانون گذاری و همینطور سازمان سنجش در کیفیت و نحوه پذیرش دانشجویان دکتری اعمال شده است، نظم سنتی آن مقداری به هم ریخته و باعث سردرگمی برخی از متقاضیان شده است.

بنابراین تغییرات و براساس قانون سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی مصوب مجلس، پذیرش دانشجو در مقطع دکتری در سال 96  به دو صورت "آموزش س-پژوهشی" و "پژوهش محور" خواهد بود.

معیارهای سنجش و پذیرش دانشجو در مقطع دکتری بنا بر اینکه به کدام شیوه دکتری خود را بگذارند به صورت زیر خواهد بود:

الف) دکتری آموزشی-پژوهشی :

1- آزمون متمرکز(50درصد)

2- سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری (20درصد) و

3- مصاحبه علمی و بخش عملی (30درصد)

ب) دکتری پژوهش محور:

1- آزمون متمرکز(30درصد)

2- سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری (20درصد)

3- مصاحبه علمی و بخش عملی (30درصد) و

4- تهیه طرح واره (20درصد)

در هر صورت بخش اول (آزمون متمرکز) یکی از اصلی ترین مراحل برای موفقیت داوطلبان آزمون دکتری به حساب می آید. در این میان ضرایب آزمون دکتری سال 96 به قرار زیر است:

- آزمون زیان با ضریب 1

- آزمون استعداد تحصیلی با  ضریب 1

- آزمون دروس تخصصی با ضریب 4

همانطور که ملاحظه می کنید دروس تخصصی بیشترین سهم را در رتبه نهایی داوطلب آزمون دکتری ایفا می کنند. نکته حائز اهمیت این است که این آزمون متمرکز برای تمامی دوره ها شامل روزانه، نوبت دوم، پژوهش محور، پردیسهای خود گردان، پیام نور، بورس اعزام به حازج ار کشور، دانشگاه آزاد اسلامی و ... با شرایط یکسان برگزار خواهد شد.

کیمیا فکر بزرگ، با سابقه 7 سال فعالیت موفق در حوزه تخصصی تحصیلات تکمیلی شهرسازی، بسته آموزشی تخصصی دکتری شهرسازی را برای موفقیت این آزمون تهیه و ارائه کرده است.

این بسته شامل 4 کتاب درسی و تستی است.

2 کتاب درسی با رویکرد آموزشی و تحلیلی، اصلی ترین منابع آزمون دکتری شهرسازی را به شیوه ای مفهومی و بسیار کاربردی تدریس کرده اند.

2 کتاب تستی شامل تست های آزمونهای دکتری شهرسازی سالهای گذشته و تست های تألیفی، مجموعه بی نظیری از تستهایی که هم جنب ارزیابی و هم جنبه آموزشی دارند را فراهم کرده اند.

مهمترین ویژگی کتابهای تست، پاسخنامه کاملا تشریحی آنها به همراه آدرس دقیق منبع تست تا شماره صفحه آن است.

شما می توانید با مراجعه به صفحه دکتری شهرسازی کیمیا فکر بزرگ، علاوه بر مطالعه جزئیات بیشتر در ارتباط با منابع، کتابها و آزمون، نمونه کتابهای بسته آموزشی دکتری کیمیا فکر بزرگ  را به صورت رایگان دانلود نماید و از کیفیت بسیار بالای آن مطمئن شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیمیا فکر بزرگ

کیمیا فکر بزرگ، پیشرو در ارائه خدمات جامع آموزشی و حرفه ای شهرسازی در کشور، سال 1388 با شماره ثبت 36966 توسط علی خادم الرضا در مشهد مقدس تاسیس شده و فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است. این گروه آموزشی هم اکنون دوره های آموزشی متمرکز خود در سه شهر تهران، مشهد و اصفهان و خدمات رسانی آموزشی از راه دور خود را در سراسر کشور از طریق اینترنت و پست ارائه می دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش